zwanger ja/nee

Josepe

New member
ik ben in Februari van dit jaar gestopt met de pil, (15 jaar gebruikt, lage dosering, mycrogynon 30)en een redelijk regelmatig menstruatie cyclus gehad, alle maanden wel ongesteld geweest. mijn laatste 2 menstruatie cyclussen begonnen op 21 juli en 21 augustus, in augustus/september op vakantie geweest samen met mijn man en daar 'geklust'.

nu momenteel nog niet ongesteld, wel vage klachten, hoofdpijn,buikpijn, eergisteren spontaan moeten braken. zwangerschapstest zegt negatief, wat nu? komende dagen even afwachten wat het lichaam doet?

kinderwens is welkom! ik ben 33
 
Hoi

Mijn eerst test deed ik toen ik 1 dag overtijd was en die was negatief. Ik geloofde er niks van gezien de dingen die ik in mn lijf voelde en deed m 3 dagen later over. En ja hoor, ik was echt wel zwanger.



Ik zou gewoon ff een paar daagjes wachten en dan opnieuw testen. Wel met ochtendurine want dat is geconcentreerder.



Ik hoop t voor jullie! Succes!
 
nog steeds niet ongesteld, volgende week gesprek met huisarts, hopelijk worden we dan iets wijzer...

testen geven ook nog negatief aan..
 
Hoi Jose

Dat is dan wel een hele lange cyclus ineens.

Wen vriendin van mij had ook na het stoppen met de pil soms een hele lange cyclus en soms slaat ze een keer over zelfs. Maar dat was al direct na de pil..

Hoop voor je dat je snel duidelijkheid hebt..
 
Ik heb na het stoppen met de pil ook hele lange cyclussen gehad. Sinds vorige maand duurde die ineens maar 26 dagen en deze maand maar 3 weken. Vraag me alleen af of dit wel een ongesteldheid is want het is meer rood bruin of elleen bruin en is veel minder dan normaal. Ook voel ik een soort vlinders in mijn buik. Iemand enig idee of dit normaal is en wat dit kan betekenen. P.s. Iedereen succes met zwanger worden/zijn:).

groet, nikki

 
Terug
Bovenaan