Zwanger ja of nee? 6 Dagen overtijd en 3 negatieve testen.

Hallo allemaal,

Ik word een beetje desperate (wanhopig), ik ben 6 dagen overtijd en ik heb een cyclus van 27á28 dagen. Wij zijn al bijna 2 jaar bezig voor een kindje en lopen ook onder behandeling bij vp-geneeskunde. Ik had nu dus 6 dagen terug mijn periode moeten hebben maar nog niet gehad, ik heb ondertussen 3 zwangerschapstesten gedaan van de Kruidvat maar helaas allemaal negatief. Is dit omdat mijn HCG nog laag is maar toch in verwachting kan zijn of omdat mijn periode gewoon nog moet/kan komen? Vanochtend de huisarts gebeld voor een bloedtest maar ivm dat het vaker voorkomt dat er na 2 weken pas positief getest word moesten ik en mijn vriend nog maar 'even' een weekje in spanning afwachten. Makkelijker gezegd dan gedaan! Ik heb een paar symptomen maar aangezien zwangerschapssymptomen veel op menstruatiesymptomen lijken neem ik het niet zo heel serieus maar o.a. misselijkheid (komt met vlagen), steken/krampen bij mijn eileiders - baarmoeder, witte vloed, branderige ogen en vervelende jeuk.

Groetjes!
 
Haii,

Serieus bijna zelfde situatie hier... 4 dagen over tijd en negatieve testen bij een regelmatige cyclus van 29 dagen. Ook klachten die kunnen passen bij menstruatie of beginnende zwangerschap. Ook h.a. gebeld vanmorgen. Advies morgen nog een test en dan weer bellen voor een bloedtest(?).

Benieuwd dus naar reacties op jouw bericht. Zag op 23-9 ook vergelijkbaar bericht op het forum.

Vervelend zeg dat jullie zo lang bezig zijn, hoop voor je dat je snel een positieve test hebt!! Duimen dus.

Groetjes
 
Hallo gebruiker122915,

Pff vervelend, weet precies hoe jij je voelt. Vervelend dat de symptomen allemaal hetzelfde zijn als dat je de periode moet krijgen. Er zit niks anders op dan afwachten. Ik bel morgen nog een keer naar mijn eigen gynaecoloog misschien dat ik via haar een bloedtest kan krijgen. Ik hoop dat je morgen een positieve test hebt en anders een positieve bloedtest! Wish for the best, meer kun je helaas toch niet doen :(
 
Haii,

En wat zei de gyn? Hoop een bloedtest en snel goed nieuws! laat je het wel even weten??

Bij mij nog zelfde situatie. Negatieve test vanmorgen. Bel morgen h.a voor een bloedtest, maar denk zelf dat het geen zwangerschap meer kan zijn dan zou er toch wel iets te zien moeten zijn? Bij mn eerste zag ik het gelijk op de eerste dag. Afwachten dus. Ben beetje bang voor buitenbaarmoederlijke zw. Durf me er (nog) niet teveel in te verdiepen. Ga ik vanavond eens doen.

Weinig reacties hier verder? Is nieuw voor mij zo'n forum... is dat gebruikelijk?



Heel veel sterkte anoniem 1805!!!



groetjes
 
Hee,



Ja rustige forum he? Is mijn eerste keer ook voor alles haha. Helaas geen bloedtest kunnen krijgen moet het tot Dinsdag afwachten en dan eventuele bloedtest. Maar altijd blijven lachen, toch? Haha ik ben nu op me 8e dag van het overtijd zijn dus geen menstruatie is goed maar wacht zo graag op een positieve test! Dat je eerste zwangerschap anders was is natuurlijk begrijpelijk elke zwangerschap is anders natuurlijk. Ik ben benieuwd hoe het bij jou zit, ik zal voor je duimen en hou me op de hoogte. And never lose hope! Het is moeilijk en spannend maar altijd positief blijven denken haha.



 
Goed van je en spannend is het zeker!! dinsdag een bloedtest? Ik zit op dag 7, vandaag een veegje bloed en met vlagen krampen/steken in mn onderbuik en onderrug , voornamelijk aan 1 kant. Heb jij dat ook?

Advies van h.a. is maandag weer testen. Ben benieuwd.

Positief blijven doen we.. let me know 😊
 
Hallo,

Ik heb vandaag helaas me menstruatie gekregen, dus 9 dagen later toch nog. Nja positief blijven!

Ben benieuwd! Hou me vingers gekruisd! Keep me up2date haha gebruiker122915



 
haiii wat jammer, was je teleurgesteld? bij mij hetzelfde op dag 7 ongesteld geworden, ook wel opgelucht moet ik zeggen. Volgende maand nieuwe ronde, nieuwe kansen.

Heel veel succes!!

groetjes
 
Terug
Bovenaan