zwanger ja of nee of zit het tussen me oren

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi ben sinds een maand gestopt met de pil, ben nu al 2 weken lang s avonds misselijk en soms heel erg emotioneel, ik ga gewoon huilen om niks ook al lig ik gewoon op bed om te slapen.

Ik heb nu al 2 testen gedaan e allebij geven ze aan dat ik niet zwanger ben.

Nu is mijn vraag ligt het aan mij dus zit het tussen me oren of niet?

Ik hoop dat er iemand op reageert.

thnx greetz suzette

hoi hoi
heb precies hetzelfde.had zaterdag ongesteld moeten worden en heb al twee testen gedaan maar alletwee negatief.het ene moment denk ik ja ik ben zwanger en het andere moment(komt vooral door de negatief test)denk ik nee ben het toch niet.mischien moeten we toch weer meer geduld hebben en komt de ongesteldheid vanzelf en als we zwanger zijn dan komen we daar ook wel achter niet dan.maare ik ben niet zo,n geduldig persoon en zit er zelfs over te denken om een test te halen bij de weekeind apotheek.
nou hopelijk voor ons beiden goed nieuws en zijn we gewoon zwanger,en anders tanden op elkaar en gaan we gewoon voor de tweede ronde.
succes meid.
liefs sil

Hoi Suzette,

Het kan ook zijn dat je lichaam aan het ontpillen is en dat je daar die symptomen van hebt. Bij sommigen komt de cyclus meteen goed op gang en bij sommigen duurt het een jaar.

Er zijn inderdaad mensen die meteen in de eerste ronde zwanger zijn, maar dat zijn er niet zo heel veel. Er zijn veel meer mensen die pas na een jaar zwanger zijn dan die meteen zwanger zijn.

Het enige wat ik je kan adviseren is om nog even af te wachten en anders nog een test doen.

Groetjes,
mama van Tijs

Hoi,

Het zou ook heel goed kunnen zijn dat je aan het ontpillen bent, zeker omdat je nog maar net een maandje met de pil bent gestopt. Ik had dat in het begin ook wel, nadat ik met de pil was gestopt.
Ook kan het wel even duren voordat je cyclus normaal is, dus daarom kun je wel denken dat je twee weken overtijd bent(als  overtijd door  zwanger zijn), maar is je cyclus gewoon nog niet op orde.. Ik ben nu een maand of tien verder en heb nog steeds geen normale cyclus..

Ik zou het gewoon nog even afwachten, je wordt waarschijnlijk vanzelf wel ongesteld.. En niet te druk maken, dan duurt het alleen maar langer..

Fijne Kerst!
Liefs Anne

thnx voor jullie reacties, en ben ook nie geduldig hoor, me ouders en me schoon ma weten het nog nie want wil het als verrassing houden, dus het is voor mij heel moeilijk om me mond te houden. Ik moet vandaag of morgen eigenlijk ongesteld worden dus overtijd ben ik nog nie , maar ik probeer er zo min mogelijk er mee te lopen zodat het makkelijker wordt. nog fijne dagen allemaal.

Terug
Bovenaan