Zwanger ja of nee ?

<p>hallo allemaal,</p><p>ik heb afgelopen dagen 3 testen gedaan. Die van 2 voor 5 van de kv alleen ben ik er niet zeker van of ik nu wel of niet zwanger ben.  Ik heb een foto erbij geplaatst van de testen. Moet er wel bij zeggen dat de testen 2 dagen oud waren en de onderste van vanochtend.</p><p>Ook heb er ik er een van clearblue gedaan en die was negatief </p><p>kunnen jullie mij helpen?</p><p>liefs Vera </p><p> </p><p></p>

Dag vera,
Ik wil je wel helpen maar ik zie je afbeelding niet.
Er bestaat een link voor maar ik weet hem zo niet.. moet je even kijken bij andere topics als deze (met de vraag wel/niet zwanger).. er zijn er meer die vragen hoe ze een foto moeten uploaden of waarbij de afbeelding niet zichtbaar is. Anderen reageren dan met het linkje..
Als je dat even wilt doen dan zal ik dit bericht in de gaten houden en met je mee kijken!
Groetjes priscilla 

Als je een licht lijntje ziet dan zou je zwanger moeten zijn (lijntje komt alleen als er hcg in urine zit en dat zit er alleen als je zwanger bent). Clearblue is minder gevoelig dan die van de Kruidvat heb ik wel eens gehoord. Misschien nog een early test doen (of nog een paar dagen wachten?). Wanneer is je NOD?

Terug
Bovenaan