zwanger ja of nee

hoi, heeft iemand van jullie wel eens mee gemaakt dat je zwanger was zonder dat je het wist, je bent gewonn netje elke maand ongesteld maar heb wel wat gevoelige borsten en het idee dat je buik groeit, hoe kom je er achter of je zwanger bent, wie heeft ervaring hier mee???
 
IK heb hier zelf geen ervaring mee, maar het lijkt mij dat als je een zwangerschapstest doet dat je het weet.
Als je zwanger bent heb je altijd het zwangerschapshormoon bij je en die toont bij de test aan dat je zwanger bent of niet.
 
Ik was al 16 weken toen ik er achter kwam...
Werdt nog gewoon ongesteld, dus wie denkt er dan aan zwanger zijn??? ik was ook notabene aan de pil! Ik was op een gegeven moment toch weel erg vaak ziek, misselijk enzo, toen ging ik pas denken en heb toen pas een test gedaan, dus het kan echt hoor, dat je het echt niet doorhebt! Als de zwangerschapsverschijnselen niet duidelijk zijn, en je er eigenlijk ook totaal niet mee bezig bent, kan het je gewoon niet zijn opgevallen...
 
Nee, als je er totaal niet mee bezig bent mischien wel, maar dit meisje is er dus wel mee bezig en kan dus gewoon een test doen!
Hup, niet zo miepen, en haal je zelf uit die onzekerheid, we leven in 2005 hoor!!!
 
Terug
Bovenaan