Zwanger ?? JA !

Zwanger ??
Irma 08-07-2004 14:18:55

Hallo meiden. Ik ben bijna een week over tijd. Heb wel steeds een zeurderig gevoel in mijn buik (niet te vergelijken met menstruatiepijn), moe, veel plassen, af en toe gevoelige borsten en sinds een paar dagen voel ik me raar vrolijk. Mijn zus brulde meteen dat ik zwanger zou zijn. Ikzelf houdt me voor dat ik één dezer dagen ongesteld moet worden, maar heb wel met mijn zus afgesproken dat als ik zaterdag nog niet ongesteld ben een test ga doen. Zou ik toch zwanger zijn ??

Gisteren heb ik dit bovenstaande bericht geschreven. Heb daar leuke reacties op gehad, bedankt meiden. Ik zal me eerst even kort voorstellen. Mijn naam is dus Irma en ben 34 jaar. Woon pas sinds een maand samen met mijn vriend in Duiven. Nou aangestoken door jullie reacties ben ik om half zes naar de apotheek gegaan voor een test. Ik heb die test ook meteen gedaan en binnen 1 minuut was er al een vette kruis (clear blue)!!!! Tja was in september al gestopt met de pil, maar we gingen er toen nog niet voor. Pas in juni hadden we het voor het 'echt' gedaan en het is dus meteen raak. Op aanraden van een vriendin, die ook net zwanger is, heb ik na de daad met mijn benen omhoog gelegen. Dus meiden zeker proberen. Natuurlijk begrijp ik goed dat dit niet bij iedereen leuk aankomt (degene die al langer bezig zijn, mijn vriendin is 18 mnd bezig geweest), maar ik moest even mijn verhaal kwijt. Ik hoop dat jullie ook spoedig kunnen doorgaan naar de volgende forum en misschien wel tot in het forum maart 2005 ??

Irma.

 
van harte gefeliciteerd meid, ik wens jullie veel geluk samen met je groeiende kindje, en dat het allemaal goed mag gaan. Fijn dat je ook begrip hebt voor meiden die lang bezig zijn (ik vanaf juli vorig jaar) maar jij bent gelukkig zwanger geworden. wees er lekker blij mee.
liefs lies
 
Gefeliciteerd, geniet ervan. Het is leuk dat het zo snel raak is....
Ik haal het maart forum niet meer, maar ik hoop dat er veel met je meegaan.
Groeten,
Biate
 
Joepiiiieeeeee,

weer eentje die zwanger is. Van harte gefeliciteerd. Geniet van de komende tijd he.
Misschien zie ik je wel op het maart forum, ik ben namelijk ook morgen 4 dagen overtijd. Ga morgen een test doen. Ben best wel bang, want stel je voor dat hij negatief is.
In ieder geval, heb ook zeurende buikpijn, dus wie weet.

Liefs,

Bea
 
Terug
Bovenaan