zwanger kamperen

Hoi meiden,

Ik bedacht me gisteren ineens dat we onze vakantie al geboekt hadden voor eind juli. Op zich helemaal niet erg, want ik ben dan bijna 5 maanden zwanger en nog mobiel genoeg hoop ik. Maar we gaan dus kamperen in Oostenrijk en ik weet niet of dat wel zo handig is met mijn zwangere buik. Lijkt me eigenlijk behoorlijk lastig op een luchtbed. Heeft iemand van jullie wel eens zwanger gekampeerd en hoe was dat?

Groetjes Femmy
 
hoi hoi
ik ga dan niet kamperen maar ik ga deze zomer wel met mijn vriend mee als hij gaat nachtvissen dan neem ik de stretcher van mijn zwager mee en kan ik daar op slapen dan lig je toch hoger ik weet niet hoe jullie t gaan doen of je de auto neemeent naar waar je gaat kamperen want dan kan je dus ook n stretcher ofzo meenemen misschien
 
Hoi Yvonnie,

Dat is inderdaad een goed idee. Onze tent is daar ook wel groot genoeg voor. Ik zal eens rond gaan neuzen of er stevige stretchers zijn die je redelijk klein op kunt vouwen, want anders past het niet in de auto. Bedankt voor de tip!
Meer ervaringsverhalen zijn nog steeds zeer welkom!

Groetjes Femmy
 
Hoi Femmy,

In plaats van een gewoon luchtbed kun je ook een airbed kopen. Dat is een luchtbed maar dan veel stabieler en hoger. Wij hebben zo'n ding voor logees en het ligt bijna nog lekkerder dan ons eigen bed! Er zit een pomp bij, waardoor het airbed automatisch wordt opgeblazen. Kijk maar eens op marktplaats.nl, als je zoekt op "airbed" komen er genoeg advertenties!

Groetjes,
Pino
 
ik had t trouwens over n stretcxher die door karpervisses gebruikt word deze is licht van gewicht en ligt heeeeerlijk dus misschien ken je iemand die ook op karper vist want nieuw kopen zijn ze wel erg duur dacht ik of je kijkt iid ook op marktplaats bij visspullen voor n stretcher misschien niet t eerste waar je aandenkt maar even goed veel succes ermee
 
Vorig jaar was ik 3 mnd zwanger en zijn we gaan kamperen in Frankrijk.Mij viel het niet helemaal mee maar we hadden dan ook een tentje waar je niet in kon staan dus steeds op je knieen alles moest doen,aankleden etc etc en natuurlijk op een luchtbedje slapen maar dat viel me nog mee maar met 5 mnd zou ik daar inderdaad iets van een stretcher voor aanschaffen en zet een emmer voor in de tent dan hoef je 's nachts niet het terrijn over om te plassen.Ik zou het niet zo snel meer doen maar ik had ook veel last van de warmte en daarom viel het allemaal een beetje zwaar maar voor de rest was het een prima vakantie.Groetjes.
 
Terug
Bovenaan