Zwanger???? Klachten bekend????

Ik ben heel benieuwd, ik merkte gisteren ineens op onder de douche dat ik donkere tepels had. Ook zei mijn vriend zonder dat hij iets wist dat ze voller aanvoelde. Heb nu 2 dagen wat krampen rond mijn baarmoeder..... ben sinds dinsdag vermoeid..... Ben ik zwanger???? Mijn 1e dag van mijn laatste menstruatie was 19 maart, en ik heb een 3 wekelijkse cyclus.... Dan is nu de innesteling toch langzaam op zijn eind.... We zijn bezig voor ons 1e kindje.... dus ben er helemaal niet in thuis. Maar alles wat ik nu merk is nieuw?
 
Als je 19 maart je ELM had met een 3 weekse cyclus, verwacht je rond 26 maart je eisprong. Dan zou je nu 6 dpo zijn. Gemiddeld is de innestelling 7-12 dagen dpo dus het is mijns inziens nog wel vroeg om al symptomen te hebben. Succes met afwachten!
 
Sinds gisteren met ik ontzettend misselijk in de ochtend en nog meer een opgeblazen gevoel en krampen onderin mijn buik. Ook ben ik vreselijk moe en veel emotioneler. Kon het niet laten en toch een vroege test gedaan... helaas negatief.... ik vind het zo lastig om te denken dat het nu wel raak zou zijn..... na zoveel pogingen....
 
Terug
Bovenaan