zwanger kwaaltjes?? wie heeft ervaring?

Hallo dames,
ik heb woensdag mijn nod als ik netjes een cyclus zou hebben van 28 dagen verleden maand waren dat er 37. Nu heb ik na twee weken erge buikpijn gehad toen een week niet, daarna weer een paar dagen wel en nu de laatste dagen voel ik me helemaal toppie.
Wat ik wel heb is dat mijn borsten vanuit de oksel naar de tepel wat gevoelig zijn en het lijkt dat me tepels wat gevoeliger zijn, waar ik de laatste twee dagen wel last van heb is van pijn in mijn liezen. En nu vanmiddag net onder mijn ribbenkast aan de linker kant dat het een raar gevoel heeft. Mijn vraag zijn er meer met deze klachten en wanneer kan ik testen moet ik weer van de langste cyclus uitgaan dus nu na 38 dagen testen? Heb af en toe wat hoofdpijn, verleden maand erg beroerd en niet zwanger nu voel ik me best goed dus zou ik???? Hebben jullie een antwoord?
Alvast bedankt groeten debby
 
hoi,
ik heb je berichtje gelezen en ik zie het al; je bent zwanger. kan niet anders!
laat die test maar zitten, ik heb antwoord gegeven, nu weet je het zeker. weg onzekerheid!
wat is dat toch mooi dat wij hier op het forum je die zekerheid kunnen geven he?
je voelt je nu vast heel wat beter. nou, succes met je zwangerschap.
 
Nou waarom doen jullie nou weer zo lelijk als je geen normaal antwoord kan geven dan geef je maar geen antwoord en als je het niet fijn vind dat iemand deze vragen blijft stellen dan verwijs je die maar door naar een ZWANGER WORDEN FORUM dat bestaat ook.
Veel succes met je zwangerschap althans ik hoop voor je dat je zwanger bent bij twijfel zou ik toch even testen.

Groetjes,

 
ik wordt er zo moe van.
ik moest ook gewoon de test afwachten, maar voor sommige mensen gaat dat blijkbaar niet op.
ik ben nu 25 week zwanger, (en ik weet het zeker!) en ik zit gewoon niet te wachten op dit soort achterlijke vragen. ik snap best dat je twijfelt en dat je het zo graag wilt weten en dat je het graag wilt, maar doe dat even ergens anders.
ik ben voornamelijk op dit forum om leuke dingen te lezen en niet om steeds maar weer loze berichtjes te lezen die hier niet thuis horen. wacht maar tot je zelf 25 week heen bent, dan denk je ook van; niet zo zeuren.
 
Ben idd bang dat je toch zult moeten testen.Klinkt wel allemaal heel bekent hoor maar heb ook gehoord dat je lichaam je goed voor de gek kan houden.Ik zal voor je duimen,succes
 
pfffffffff ben het met het gros eens.
je moet testen. deze vragen slaan echt nergens op!
ik hoop voor je dat je zwanger bent. en zo niet kan je communiceren met mensen die in hetzelfde schuitje verkeren op het ZWANGER WORDEN FORUM!
veel succes.

groetjes v sandy
 
Terug
Bovenaan