zwanger leuk moederdagkadoo!

A

Anoniem

Guest
Hoi Allemaal,

Zat te denken, bij mij ist zo dat als ik nu zwanger ben deze maand dat ik op 14 mei 8 weken zou zijn. Als ik nou een echo met 7weken krijg en het hartje zou kloppen. Is het toch een leuk moederdag kado. Vooral voor je zelf, maar als je nog een moeder heb, het ze op moederdag te vertellen. Dus.....hoop echt dat het deze maand raak is hihi! Lol, is toch grappig misschien hadden jullie dit ook wel bedacht...maar dacht er zelf telkens aan. Maar goed ik zie eerst maar zwanger te worden deze maand. Mn ei is voorbij (denk ik) opgeblazen gevoel is weg. Niet echt hoge temp maar goed. We zien well.

Fijne dag vandaag

Hahaha!! Leuk hé, lekker fantaseren over hoe, wat en wanneer.....Zou zeker een leuk moederdag cadeau zijn meid! Ik hoop het voor je!

Wanneer kan je testen? 2 weekjes?

Fijne dag! Liefs Lynn.

ja dacht 13de of 14de april hihi volgends de calculator was mn ei 30 maart en innesteling zou 4 april zijn ofzo als mn cyclus 30dagen is, laatste keer was tie 29 dus ja ff afwachten dit keer will ik me zelf inhouden, ben al minder hyper dan vorige maand alleen de zenuwen gieren nu wel door mn lijf. Net verloor ik namelijk een dikke sliert slijm... beetje vies. Maar ja kan gewoon afscheding zijn, maar kan ook sperma van gisteren middag zijn oeps srry haha maar ja geen idee wat het is anders. Maar de hormonen zijn weer bezig! haha

hahaha, wat zijn we toch allemaal hetzelfde he??!

Ik ken dat heel goed!! Ik doe dat ook!

Ik hoop voor je dat het raak mag zijn deze maand en inderdaad een heel leuk moederdag cadeau zult hebben!

Yep, je bent bezig als ik zwanger ben dan ben ik zover als we op vakantie gaan, dan kunnen we het dan en dan vertellen etc etc...
Hopelijk mag je het idd met moederdag vertellen, ik denk als het zo is dat ik niet zolang mijn mond dicht kan houden.

nee is moeilijk he, bij mn eerste zwangerschap deed ik test en hup vertelde het direct. Alleen ik wil nu eerst een kloppend hartje zien, want stel het misgaat weet iedereen dat ik bezig ben hihi en dat is nu even iets wat ik wil voorkomen, ook nog eens met oog op mn zus die dus kid behandeling doet 4x geweest en nog niet zwanger. Het ligt zo gevoelig dat we ruzie erover gehad hebben eerder dan niet waardoor er geen contact meer is... maar over het feit dat ik bezig ben....want het ligt haar nogal gevoelig. Ja snap het best, dacht jou vanwege de goede relatie die wij hadden dat ik het haar wel kon vertellen voor al het feit dat je misschien als zussen samen kan winkelen...niet dus ze was verdrietig teleurgesteld en boos... tja ik kan mijn leven niet aan de kant zetten omdat zei niet alaminute zwanger is. En 4x das niks helaas wel als je zwanger wilt worden. Maar als ik kijk hoelang sommige hier bezig zijn denk ik van komop. Maar goed ieder voor zich, mag er ook niet over oordelen.

Fijne dag allemaaal

Terug
Bovenaan