Zwanger??? Licht streepje kruidvat test..

A

Anoniem

Guest
<div>Hoi allemaal!!</div><div> </div><div style="color: #212121; font-family: -apple-system, HelveticaNeue; direction: ltr;">In februari heb ik mijn spiraal laten verwijderen. </div><div style="color: #212121; font-family: -apple-system, HelveticaNeue; direction: ltr;">Tussen mijn 1e en 2e menstruatie zaten 24 dagen. Nu zit ik ondertussen al 28 dagen te wachten op mijn volgende menstruatie. </div><div style="color: #212121; font-family: -apple-system, HelveticaNeue; direction: ltr;">Aangezien ik pas mijn spiraal heb laten verwijderen heb ik geen idee of ik een regelmatige cyclus heb....</div><div style="color: #212121; font-family: -apple-system, HelveticaNeue; direction: ltr;">Momenteel heb ik al een aantal dagen last van rare kramp en “plopjes” in mijn buik. Ook heb ik lichte hoofdpijn. De pijn voelt nu toch anders aan dan de pijn die ik normaal gesproken voor mijn menstruatie heb.</div><div style="color: #212121; font-family: -apple-system, HelveticaNeue; direction: ltr;">Vandaag heb ik een testje van de Kruidvat gedaan, hier had ik goede dingen over gelezen. Er kwam een licht roze streepje tevoorschijn, hij was makkelijk te zien... Later heb ik nog 2 testjes gedaan van Clungene HCG Pregnancy Rapid Test, deze waren echter beide negatief....</div><div style="color: #212121; font-family: -apple-system, HelveticaNeue; direction: ltr;">Twijfel twijfel dus... uiteraard ga ik het morgen nogmaals proberen...</div><div style="color: #212121; font-family: -apple-system, HelveticaNeue; direction: ltr;">Maar ik lees overal over de Kruidvat tests: een streep is een streep...</div>

Het beste kan je met de ochtend urine testen. Daar zit toch vaak het hoogste hcg gehalte in. Inprincipe is positief positief dus alvast heel voorzichtig gefeliciteerd! De ene test meet het hcg eerder dan de andere. Zeker in het begin is het hcg gehalte nog niet zo hoog. Morgenvroeg voor de zekerheid nog een testje doen en anders over een dag of 2. Per 2a3 dagen stijgt het hcg gehalte weer verder. 
Succes! Laat je iets weten?

Niet om je te ontmoedigen maar ik heb met de Kruidvat 6x positief getest terwijl ik niet zwanger was.. andere merken waren negatief 

Vanmorgen weer 2 maal getest en weer een licht  streepje.... heb een afspraak gemaakt bij de huisarts voor een bloedtest. Zoveel zenuwen poeeeh!!! Heb 2 verschillende van het kruidvat gebruikt vanmorgen...

Zal positief zijn hoor :). Ik testte met de 2v5 van Kruidvat positief terwijl die paarse van hen nog negatief was (meet pas bij hoger hcg). Ondertussen al bijna 10 weken ver ;).

Net flink geschrokken.... donker bruin oud bloed verlies... wil dit zeggen dat dit oud nestelingsbloed is? Of ben ik dan toch ongesteld... jeetje wat een mind f.... ????

Terug
Bovenaan