zwanger maar af en toe een ongi gevoel

A

Anoniem

Guest
Hallo
Ik weet sinds maandag dat ik zwanger ben, super blij natuurlijk maar nog wel onwerkelijk.
Nu heb ik wel regelmatig een ongi gevoel, niet de hele dag, maar vooral als ik moet plassen en nu vanmiddag dacht ik dat het kwam omdat ik een beetje druk bezig was, ( met inpakken, ik ga verhuizen)
Hebben meer van jullie dat gevoel, nog zo heel in het begin van de zwangerschap.
Betekend dat dat je het misschien wat rustiger aan moet doen of maakt dat nu nog niks uit als je nog maar zo kort zwanger bent.
En moet je nu ook al gelijk uitkijken met zwaar tillen,

Hoop dat jullie mij het kunnen vertellen

groetjes hunnybun

Hoi Hunnybun,

Allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap. Grappig, ik heb afgelopen dinsdag een test gedaan ik ben ook zwanger. Ik ben zwanger van mijn derde en heb hiervoor een miskraam gehad. Ik herken je gevoel en volgens mij hoort dit erbij! Toen ik een miskraam kreeg voelde ik juist helemaal niets..
Je lichaam zit vol met hormonen en je baarmoeder is hard bezig om je kindje te laten groeien. Gewoon doen, wat je altijd doet, dan komt het vast goed.  Hoever denk je dat je bent??

Geniet er van he?

Groetjes

hoi
fijn dat je reageerde,  Jij ook gefeliciteerd, en geniet ervan

als je dan lekker bezig bent met inpakken, en je voelt dat ongi gevoel weer, dan krijg je echt het idee dat je al te druk bezig bent.
Heb het al vanaf de test, nu 3 dagen, en dan met vlagen komt het gevoel, en ook een soort spierpijn gevoel
Nouja ook maar niet te druk om maken dan maar,
Had ook zitten zoeken op  google, en daar kom je wel veel verhalen tegen over menstruatiepijn. Dat het allemaal bij je baarmoeder hoort, omdat er vanalles gebeurt in je lichaam
Maar je word wel voorzichtiger.
Ben nog niet eens 5 weken dus het is nog allemaal zo pril.

groetjes

Hoi Hunnybun en Doornroosje

Jullie ook heel erg gefeliciteerd!!!!
Ik heb dinsdag positief getest (heel onverwacht!) en heb vandaag ook de hele dag een zeurderig gevoel, soort krampen, in mijn onderbuik gehad. Ik dacht ook iedere keer dat het mis was, ben wel 10 keer naar de wc gelopen vandaag (moet trouwens ook al vaker plassen, kan dat of is het gewoon psychologisch ?), maar gelukkig niets. Heb net van mijn beste vriendin een boek gekregen over zwangerschappen (zij is net bevallen) dus ik ga zo maar eens lezen. Maar zij herkende het ook van de eerste tijd. Frustrerend dat je zo lang moet wachten voor de eerste echo, vinden jullie ook niet?!?!?
Veel succes jullie!
Groetjes, Irene

He Hunnybun

Ik heb gisterenavond in een boek gelezen over zwangerschappen dat je vanaf week 5-6 een gevoel kan hebben alsof je ongesteld wordt. Dit kan er dus blijkbaar bij horen...

Vroeg me trouwens af of wij niet ongeveer gelijk op het 'zwanger worden' forum zijn gekomen, zoiets meen ik met te herinneren. Wanneer ben jij gestopt met de pil? Ik ben half oktober gestopt. Na 1 lange cyclus (75 dagen) was het de 2e ronde gelijk raak. Echt ongelooflijk!!!!

Groetjes, Irene

Ik heb vandaag een test gedaan. Ben denk 5 weken en heb hier ook last van. Heb in nov een miskraam gehad en ben toch niet bang bij dit gevoel. weet dat het erbij hoort.

Hoi hunnybun,
Ik heb het ook gehad. ging ook tig keer kijken of ik niet toch nog ongi geworden was. het ging na een week of 2 weg en ben inmidels bijna 23 weken zwanger.

Succes ermee en gefeliciteerd!!!

Gr.
Sara

hoi irene, en wilhelmin
Jullie ook gefeliciteerd met de zwangerschap
Hebben jullie ook niet zo'n gevoel dat je het van de daken wil schreeuwen.
Ik vind het super moeilijk om mijn mond te houden, alleen mn zusje weet het,
Die is zelf ook zwanger en daar wist ik het ook al van het begin af aan.

Ik heb nog heel af en toe dat ongi gevoel, maar als ik dan even wat rustiger aan doet dan zakt dat snel weg. Wel fijn om te lezen dat het erbij hoort en dat meer meiden het hebben.

Hebben jullie al meer kwaaltjes, ik eigenlijk nog niet zoveel
Beetje eerder moe, maar dan wel echt even een dip, echt moe dus.
En een enkel steekje in mijn borsten, en jeukende borsten.
En als ik niet op tijd eet krijg ik een heeel raar gevoel in mn buik.
Dinsdag middag toen ik net wist dat ik zwanger bent,  ben ik heel misselijk geweest, (maandagavond positief getest), denk de spanning ofzo.

Ik doe trouwens wel gekke dingen,
Ik was vanmiddag in de hornbach en had dus zo'n leeg gevoel in mn maag, toen heb ik een reuze grote twix gekocht (chocolade) en die al winkelend op gegeten,
Nou ik zou dat echt nooit gedaan hebben als ik niet zwanger zou zijn, ben altijd heel erg met mijn gewicht bezig.
Stom he, dat je dat dan ineens doet.

Ik was trouwens eind augustus gestopt met de pil en heb toen 3x een cyclus van 32/33 dagen gehad, toen ineens 1tje van 28 dagen en deze laatste was ook netjes 29 dagen, Dus de 5e keer was het raak, voor ons eerste wondertje.

Nou meiden succes verder
liefs hunnybun

Terug
Bovenaan