zwanger maar bang voor een 6e miskraam

hallo allemaal

ik ben momenteel zwanger maar heb hiervoor
5 miskramen gehad en ook nu denk ik dat het mis is
vandaag bloed bij het afvegen en dat betekend voor mij genoeg want zo begon
het ook bij die 5 miskramen ik weet niet wat ik   oet doen stoppen of doorgaan
het wordt nu wel steeds moeilijker te verwerken maar de wil voor een derde kindje
is zo groot ik wacht het wel af ze kunnen nu toch niks doen denk ik
groetjes radeloos

Jeetje meis, dat is niet niets, nu voor de 6e keer waarschijnlijk mis....

ben je al in de MM om de oorzaak van je mk te achterhalen???

tja en of je "tevreden" moet zijn met 2 kindjes, dat is een keuze die je moet maken....wij zouden heeeel blij zijn met 1 kindje, maar tot nu toe is dat nog uitgebleven...je weet pas of het goed kan gaan als je het weer probeert, maar inderdaad wanneer is het genoeg geprobeerd....

Heel veel sterkte in ieder geval!

gr yosha

Hey radeloos.....
Ik vind het zo vervelend voor je! Jij voelt je eigen lichaam het beste en als jij zo sterk het gevoel hebt dat het nu ook weer misgaat, dan kan ik me heel goed voorstellen dat je je nu radeloos voelt!
Jij moet samen met je partner beslissen of je nog verder wilt gaan voor een 3e kindje, als je die wens hebt, zou ik t niet zomaar opgeven. Maar ik weet zelf ook dat iedere MK moeilijker is om te verwerken, ik vraag me zelfs al af of ik een 4e MK wel aan kan. Na 2 MA's heb ik met kerstmis een heel vroege MK gehad, ik wist net dat ik zwanger was en toen was het al weer over. Dat is toch anders dan wanneer je al wat verder bent en je al een tijd hebt mogen verheugen op een kindje.  
Ik wens je heel veel sterkte met nadenken en verwerken!
Liefs, Karin    

Terug
Bovenaan