zwanger maar geen klachten

A

Anoniem

Guest
ik heb nog even een vraagje zijn er ook dames bij die zwanger zijn of al een kind hebben en geen zwangerschaps klachten hebben gehad?
van mijn zoontje ben ik heel erg ziek geweest en daarvoor een miskraam gehad en toen had ik nergens last van...
nu ben ik 5 weken zwanger en heb ik alleen maar last van me buik t oprekken van je baarmoeder enzo...
heeft iemand hier nog ervaring mee? ik ben nu namelijk een klein beetje bang dat t misschien ook niet goed is

groetjes diana

Hoi Diana

Ik denk niet dat je je druk moet maken, ik was bijna 11 weken zwanger toen ik erachter kwam, en ik had helemaal nergens last van!
Ik was hooguit iets sneller moe maar ben nooit misselijk of ziek geweest.
Dus dat hoeft dus niet te betekenen dat er iets niet goed zit!

Liefs Sarah

quote: bugs bunny schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-09-2006 20:36:15'));

ik heb nog even een vraagje zijn er ook dames bij die zwanger zijn of al een kind hebben en geen zwangerschaps klachten hebben gehad?
van mijn zoontje ben ik heel erg ziek geweest en daarvoor een miskraam gehad en toen had ik nergens last van...
nu ben ik 5 weken zwanger en heb ik alleen maar last van me buik t oprekken van je baarmoeder enzo...
heeft iemand hier nog ervaring mee? ik ben nu namelijk een klein beetje bang dat t misschien ook niet goed is

groetjes diana

Hoi Diana,

Ik ben ook nog niet echt misselijk of iets dergelijks. Maar wel erg last van het oprekken van mijn baarmoeder. Maar goed ik kan je niet echt gerust stellen.

Succes er mee.

Groetjes Astrid

Terug
Bovenaan