zwanger maar geen klachten.

Eindelijk kan ik zelf wat plaatsen. Was al tijdje lid maar zelf iets kunnen plaatsen ho maar. Nu lukt het dan toch.

Ik ben inmiddels 9 weken zwanger van mn vierde kindje. Dit is echt een wonder het hoe en waarom laat ik even in het midden. Nu is het zo dat ik bij mijn vorige zwangerschappen altijd doodziek was van de misselijkheid tot een opname in het zkh aan toe ivm uitdroging. Nu heb ik nergens last van. Heel soms beetje. Alleen stemmingswisselingen en emo. En erg moeeeee.En de wc is mn beste vriend ivm het vele plassen maar dat wisselt ook per dag. Vraag me soms af, ben ik wel zwanger en ben ik bang dat is as maandag niks zie dan wel te horen krijg als ik voor eerste x op controle ga.
Herkennen meer dit?
 
Oja hoor herken t! Ben nu 6 maanden zwanger maar nog niks,echt niks gehad. Nu is dit onze eerste dus kan t ook niet vergelijken. Maar t enige wat ik heb is moe,emotioneel en vocht vasthouden. K zou zeggen wees er blij mee ;)
 
Wees er maar blij mee! Dit is mijn vierde zwangerschap en heb me nog niet eerder zo belabberd gevoeld.... Niks aan, maar het gaat over (zegguhzuh)
 
Terug
Bovenaan