Zwanger, maar geen knaltest

Hi allemaal,

Zoals jullie al kunnen zien ben ik zwanger, maar heb ik geen knaltest. Ik ben inmiddels 2 dagen na nod. Dit maakt mij zo onwijs onzeker. Ik zal even uitleggen waarom:
Wij zijn in januari gestart met onze kinderwens voor een 1e kindje. Helaas is in maart mijn 1e zwangerschap geëindigd in een miskraam en de 2e zwangerschap in juli was een bbz waarbij mijn eileider is verwijderd.
Na 2 maanden durfde we het weer aan om het weer te gaan proberen.
Sinds begin vorige week had ik last van misselijkheid, heftige dromen, klein beetje pijnlijke borsten. Mijn nod was afgelopen zaterdag. Hierdoor wilde ik het testen zo lang mogelijk uitstellen tot aan de nod. Afgelopen donderdagmiddag na dat ik naar het toilet was geweest veegde ik een heel klein beetje licht rode/roze bloed af. Ik dacht dat mijn ongesteldheid er aan kwam en baalde toch een beetje ivm de duidelijke symptonen. Samen met mijn man had ik eind middag besloten om toch een testje te doen om er zeker van te zijn. Hier kwam een heel licht streepje te voorschijn. Vanaf donderdag ben ik aan het testen of de testjes oplopen. Zaterdag was het streepje amper te zien, dus heb ik mijn plas een paar uur opgehouden en niks gedronken en had ik de middag weer een test gedaan. Deze was veel duidelijker te zien. Gisteren heb ik niet getest. Vannochtend met mijn ochtend urine was het streepje weer amper te zien. Ik heb hetzelfde gedaan als zaterdag en nu is het streepje wel weer een stuk beter te zien, maar geen knaller. Mijn symptonen hebben wel aangenomen.
Heeft iemand hier ervaring mee dat de testen met de ochtendurine niet heel duidelijk te zien zijn? Ik heb inmiddels het zkh gebeld voor een echo en deze is volgende week ingepland. Tot die tijd is het afwachten. Ik denk dat ik nu ook maar ga stoppen met testen, want ik word er alleen maar meer onzeker door.

Sorry voor mijn lange verhaal, maar door de afgelopen 2 zwangerschappen ben ik zo ontzettend onzeker en bang voor wederom een miskraam of een bbz.
Ik ben benieuwd of iemand ervaring heeft die geen knaltest heeft gehad, maar waarbij de zwangerschap goed is verlopen?

Liefs
 
Ik herken het wel. Wat ik deed was minimaal twee/drie dagen wachten en dan weer testen. Dan zag je wel echt dat het op ging lopen.
Als ik de test van donderdag vergelijk met vandaag is die wel iets donkerder, maar niet heel veel. Ik heb er gewoon niet zo veel vertrouwen in, omdat bij de vorige 2 zwangerschappen wel knallers had rond m'n nod.
 
Ja klopt, afgelopen zaterdag was mijn nod, alleen voor mijn gevoel lopen de testen niet goed genoeg op.
Ik ben nu gestopt met testen, omdat ik er zooo onzeker van word. Ik probeer het van me af te zetten en af te wachten tot volgende week dinsdag.
 
Terug
Bovenaan