zwanger maar geen kwaaltjes

Ik ben nu 8 weken zwanger, maar ik heb helemaal geen last van overgeven of misselijkheid, is dit wel normaal?
Ik heb altijd gedacht, als je zwanger bent, ben je gewoon ziek, of is dit niet zo?
Wie kan mij dit vertellen?
Bedankt alvast.
 
hai ik heb hetzelfde 7 weken zwanger en niks geen last alleen zere borsten ik snap het ook niet het is net of ik niet zwanger ben ik wordt er wel onzeker van
 
Nou dat hoeft niet hoor. Ik ben in de eerste twaalf weken twee keer een heel klein beetje misselijk geweest in de avond en overgegeven heb ik helemaal niet. Terwijl ik mensen ken die inderdaad 3 maanden alleen maar hebben overgegeven. Het is voor iedereen anders. Ik was wel heel moe in het begin maar na een tijdje werd dat ook wat minder. Wees blij dat je niet de hele tijd ziek bent, want dat lijkt me toch echt niet leuk.

groetjes, Jane (15 en een halve week)
 
ik ben nu 25 weken zwanger en tot op heden nergens last van gehad! Alles gaat goed met de zwangerschap, ik ben 1 van de weinige die gewoon geluk heeft om er niet ziek bij te worden! Geniet er lekker van.
 
Het is heel normaal en gezond als je geen last van misselijkheid hebt. Het zenige wat dat betekend is dat je tegen het zwangerschapshormoon kunt en er dus niet misselijk van wordt. Maak je er niet ongerust om en geniet van het feit dat je niet misselijk bent!! Het is echt geen pretje om misselijk te zijn, je mist niets. Ik ben nu 21 weken zwanger en ben nog nooit misselijk geweest. Iedereen zegt dat misselijkheid bij de zwangerschap hoort, maar dat is alleen omdat zoveel vrouwen erover praten dat ze misselijk zijn. De vrouwen die niet misselijk zijn (en dat zijn er ook heel veel) hoor je daar vaak niet over, want die hebben geen probleem.
Dus: geen zorgen, geniet ervan!!
 
Hoi,

Ik ben 27 weken zwanger en geen moment misselijk geweest. Echt perfect.
Het is heel normaal hoor als je geen last hebt. Verschilt gewoon per vrouw.
Geniet er gewoon van en maak je geen zorgen.

groetjes shelley
 
Juich maar niet te vroeg. Bij mijn tweede zwangerschap kwam de misselijkheid met negen weken, toen ik het niet meer verwacht had. Heeft ongeveer 4 weken geduurd. Wees blij dat je je nog steeds goed voelt. Bij mijn eerste kindje heb ik raar genoeg nooit ergens last van gehad.
 
Terug
Bovenaan