zwanger maar geen verschijnselen

hoi   ik ben 5 weken zwanger maar heb helemaal geen verschijnselen wie heeft dit ook   ik heb 3 testen gedaan dus het is echt waar ik ben zwanger maar verder merk ik niks

Ik had in het begin ook helemaal geen zwangerschap verschijnselen.
Maar nu wel. ( misselijk, kokhalzen, pijn in mijn borsten )
Mijn collega heeft in juli een baby gekregen en die had ook helemaal geen zwangerschap verschijnselen.
Wees maar blij dat je nergens last van hebt.

hoi ing 4,

ik heb net al in lies d'r topic gereageerd op dezelfde vraag.
bij mijn vorige zwangerschap begon de misselijkheid met met 6+4 wk.
nu ben ik 5+2 wk. en heb (nog) nergens last van (behalve moe, maar mijn zoontje slaapt al twee weken slecht dus dat kan het ook zijn).
maar wie weet komt het ook weer later. en misschien ook niet, het schijnt dat alle zwangerschappen weer anders kunnen zijn, zelfs bij dezelfde vrouw.
maar als je drie psoitieve etsten hebt, is het toch echt zo!
geniet ervan  & veel geluk!

groetjes,
mama in amsterdamzuid

Hoi,

Je hoeft niet beslist last van kwaaltjes te krijgen hoor. Ik ben in december 2007 bevallen, en ik heb nooit een kwaal gehad. Nu ben ik 8 weken zwanger en topfit........mijn enige kwaal is mijn waterijs verslaving.
Geniet van je zwangerschap!!

Liefs van Gea

Ik had dat ook hoor dat ik eerst geen kwaaltjes had, nou daar ben ik later wel op terug gekomen, hahah. Nog ff geduld hebben meis. Maar het klopt idd dat de ene zwangere vrouw er wel last van heeft en de ander er veel minder. Maar als je nog maar net zwanger bent valt het over het algemeen wel mee. Wens je hele fijne zwangerschap in elk geval.

Groetjes Nathalie

Lekker toch dat je geen kwaaltjes hebt, geniet er maar van.
Maar ik begrijp je wel hoor, je wilt graag bevestiging krijgen van je lichaam.
Ik ben nu 9 + 4 wkn zwanger van ons 2e wondertje.
Ik heb een test gedaan omdat ik een week overtijd was, ik ging er 100% van uit dat ik NIET zwanger was, ook omdat ik helemaal NIETS voelde wat ook maar op een zwangerschap kon wijzen (ook omdat we over de 1ste 2,5 jaar hebben gedaan en IVF nodig hadden).
Maar........wel hardstikke zwanger met een dikke vette streep.
Afgelopen dinsdag de 1ste echo gehad en daarop bleek dat ik al een week verder was dan gedacht.

Op het moment dat ik testte was ik dus al 6 wkn zwanger.
Ik was dus al 2 wkn zwanger zonder het te weten en mij ook maar zwanger te voelen.
Nu ben ik alleen nog maar heel erg moe en heb vlagen van misselijkheid maar voor de rest voel ik echt helemaal niets.

Dus je hoeft echt geen kwaaltjes te hebben om zwanger te zijn. Van mijn dochter was ik in het begin ook alleen maar moe, geen zere borsten, niet misselijk. Dus niet van die standaard kwaaltjes.

Geniet nou maar van het feit dat je je goed voelt, het kan zomaar omslaan hoor.

groetjes Kruimel

Terug
Bovenaan