zwanger? maar geen zere borsten!

Hoi,

Bij de eerste was ik alleen maar moe en verder niks....
die moeheid hield wel langer aan dan de eerste 3 maand, maar hé, als dat alles is?

Ben nu 7 week zwanger van de 2e en heb ook nu geen last van mijn borsten overigens, maar naast moe ben ik nu ook misselijk....gelukkig niet heel erg, maar wel de hele dag een wee gevoel op de maag en eten komt er bijna niet in.

Je hoeft dus echt niet het hele scala aan 'klachten' en kwaaltjes te hebben hoor, is alleen maar fijn als het niet zo is. En soms krijg je er later alsnog last van....

O ja, gefeliciteerd!

Groetjes,
Marije
 
He Gerda,

Ik heb ook nergens last van hoor, hooguit een beetje jeuk aan mijn borsten en soms een beetje 'buikpijn' maar het stelt helemaal niets voor. Ik ga me ook bijna afvragen of het wel echt is, maar ben nog steeds niet ongesteld en de test zegt toch echt dat ik zwanger ben. Nu 7 weken als ik de vk mag geloven.
Natuurlijk wel lekker zo, hoewel ik eerst de echo moet zien voordat ik het echt kan geloven denk ik...Helaas moet ik daar nog wel 5 weken op wachten!

succes ermee!
liefs Klarie

 
Ik ben inmiddels ruim 21 wkn zwanger en mijn borsten zijn niet pijnlijk, ook niet geweest. Wel heb ik vanaf ongeveer 8wkn zeer gevoelige tepels. Ook had ik al vrij snel het gevoel dat mijn borsten steviger en gespannen waren, maar pijnlijk zijn ze gelukkig niet.

groetjes,
Simone
 
Ik ben nu ruim 6 maanden geleden bevallen en heb mijn hele zwangerschap (en BV-periode) geen zere borsten gehad. Die kwaaltjes moet je allemaal niet zo nauw nemen. Het zijn van die gemiddelde dingen die voor KUNNEN komen, maar ik heb nergens last van gehad. Alleen moe, maar dat komt ook omdat je lichaam harder moet werken en je meer gewicht mee met zeulen. Dus let maar niet te veel op al die kwalen. Als ze er niet zijn: lekker van genieten!!!
 
Terug
Bovenaan