Zwanger, maar geen zwangerschapskwaaltjes ?

<p>Hallo allemaal,</p><p> </p><p>ik ben een beetje ongerust heb volgende week mijn eerste echo 19 maart.</p><p>alleen voel ik me niet echt “zwanger”. Ik heb alleen een beetje pijnlijke borsten en af toe heel licht misselijk en pijn in me onderbuik af en toe. <br /><br /></p><p>nou heb ik voor me dochtertje van 14 maanden een miskraam gehad. Dus het gedachte van heb ik nu weer een miskraam kan de afspraak ook niet vervroegen. </p><p>ik zit er zo mee dat ik niet eens kan genieten van mn verjaardag vandaag.. </p>
 
Gefeliciteerd met je zwangerschap en gefeliciteerd met je verjaardag!
Bij mijn eerste zwangerschap had ik ook helemaal nergens last van en dat is inmiddels een kerngezonde dochter van 4! Dus probeer er van te genieten zou ik zeggen!! En hopelijk ben je dan ook na je echo extra gerustgesteld. 
 
Heeeii! Ik snap je onzekerheid enorm goed! Ik ben nu 17,5 week zwanger en ik heb tot nu toe alleen pijnlijke borsten soms en meer vermoeid. Ook niet echt klachten dus! Soms vergeet ik zelfs dat er iets groeit in mij omdat ik geen tot amper klachten ervaar. Hopelijk kalmeert dit je een beetje ❤️ ik ga duimen voor je dat alles goed gaat komen en je snel van je onzekerheid af bent ☀️
 
Hey! Ik ben nog geen 5 weken en ben al zo onzeker. Af en toe misselijk, gespannen borsten en dan denk ik hm had ik het gisteren niet meer? Zou het niet meer moeten zijn nu? Loopt dit weer in een miskraam?
Ik probeer mezelf iedere keer te zeggen dat de kans groter is dat het goed gaat dan dat het weer slecht afloopt. Heb wel al 2 miskramen gehad.
 
Hee BeliSeli en Jilla, ooh ik snap jullie gevoel zo goed. Hier ook nog amper klachten en vergelijk de dagen ook met elkaar. Is ook nog super pril en de eerste zwangerschap, dus what the hell do i know?? De berichten van de andere dames stellen me enorm gerust. Thanks voor het delen van jullie ervaringen Chim en Mabesi ❤️❤️
 
Terug
Bovenaan