Zwanger, maar geen zwangerschapsverschijnselen?

Hoi meiden,

Ik ben pas gestopt met de pil en 6 januari had ik mijn laatste menstruatie, rond de tijd van mijn eisprong verloor ik (na de sex) een soort slijmprop, heel vies eigenlijk. Maar ik schrok ervan. Ik had die week ook wat last van mijn buik. Maar ik kan het niet zo goed plaatsen ook waren mijn borsten toen gevoelig. Nu moest ik gister ongesteld worden maar ben het dus niet geworden. Maar ik heb nergens meer last van ook geen gevoel dat ik ongesteld moet gaan worden. Nu las ik dat meerdere vrouwen nergens last van hebben, maar ik ben een beetje bang om nu al te gaan testen omdat ik het een teleurstelling vind als ie negatief is. Terwijl het wel wonderlijk zou zijn als het nu al raak zou zijn. Zou ik zwanger zijn of zou mijn lichaam gewoon weer moeten wennen aan geen pil gebruik???
En wanneer zal ik gaan testen?

Groetjes
 
dag dames,

Ik ben ongeveer in dezeelfde situatie als jij. Ben ook pas gestopt met de pil en heb sinds de 1ste januari geen menstruatie meer gehad. Heb deze week nog een test gedaan en bleek positief te zijn. Wat een geluk was dat voor mij alhoewel ik dat veel later had verwacht. Ik en mijn echtgenoot zijn in ieder geval erg blij, kmoet alleen zien af te studeren binnen de tijd, want dat was de bedoeling.Gezien jouw situatie zou ik het wel serieus nemen en over een week zeker jezelf testen. Ik zou zeggen veel geluk ermee en als het niet positief is, er zijn nog zoveel andere pogingen die je kan verrichten, je bent toch pas gestopt met de pil.
Veel succes,
ingrid
 
Je kunt al een dag na je verwachte ongesteldheid testen, maar weet niet of het dan gelijk al zo duidelijk is.
Misschien is het goed om dit weekend te gaan testen. En nu maar hopen dat het positief is!!!
Veel succes,

Liefs Esther.
 
Ja ik heb een week gewacht met testen en toen was de test toch negatief, 2 dagen later bij de dokter wel positief. Moet houden tot het tegendeel bewezen is. Ik heb ook geen kwaaltjes !!!
 
Ik had precies het zelfde als jij. Ik ben in dec. met de pil gestopt en begin jan. voor het laatst ongi geweest. Ik was deze week twee dagen overtijd en dacht dit kan bijna niet. Nou wel dus. Ik snap dat je bang bent voor een teleurstelling maar voor het zelfde geld ben je zwanger. Heel veel succes.
 
Mijn eerste cyclus na het stoppen met de pil duurde wel 9 weken en vervolgens 6,5 week. Inmiddels heb ik na weer een cyclus van 10 weken ontdekt dat ik zwanger ben. Hoe lang is nog niet duidelijk maar ik zou de eerste paar cyclussen niet te veel hoop hebben. Maar ook ik heb aardig wat testjes versleten. Op sommige momenten moest ik gewoon even zeker weten of het er wel of niet zou zijn. Mijn huisarts gaf aan dat je lichaam soms wel een half jaar nodig heeft om die cyclus weer op gang te krijgen. Succes, hoop natuurlijk dat je zwanger bent!
 
Nou ieder lichaam reageert anders. Want ik dacht ook nadat ik gestopt was met de pil dat het enige tijd zou gaan duren omdat mijn lichaam moest wennen aan het niet-pilgebruik.
Ik heb de pil bijna 6 jaar geslikt.
En binnen 2 maanden was ik zwanger dus je ziet dat het bij iedereen anders is.

Dus de kans dat je zwanger bent is er!

Veel succes en als het je idd zwanger bent Veel Geluk.
 
Terug
Bovenaan