Zwanger! Maar heel gek gelopen!

Weten sinds 3 weken dat we een tweede krijgen, ons 1e kindje is 10 maanden en heeft tot 8 maanden bv gekregen. Niet ongi geworden, en toch zwanger. Grote vraag dus hoe ver ik ben, wel met Kerst getest dus denk zelf in september uitgerekend te zijn,
volgende week echo maar duurt zo lang!!!

gefeliciteerd.wel erg spannend als je pas volgende week hoor hoever je bent.je weet in ieder geval nog hoe alles werkt.bij mij is het alweer 8jaar geleden dat ik zwanger was,ben echt een hoop vergeten.

succes meid

oeh wat spannend! Ja das het lastige met bv...Ik voed mijn jongste nog steeds (is nu bijna twee) maar ong twee keer per etmaal dus ik wordt wel gewoon ongesteld (en ook zwanger haha!)
Sterkte met wachten en hoop op een mooie echo voor je!
Liefs!

Hoi Eses

Gefeliciteerd!!! Leuke verrassing.... je hoort wel vaker dat mensen zwanger raken tijdens borstvoeding, je kraamzorg en verloskundige horen ook tegen je te zeggen dat je gewoon vruchtbaar bent eigenlijk al heel snel na de bevalling. Omdat je juist niet merkt wanneer je eisprong is zijn mensen vaak voor de eerste iongi al zwanger...

Maar erg leuk hoor, 2 dicht bij elkaar vast even aanpoten in het begin maar later heb je er veel profijt van :)

Geniet van je zwangerschap, nog maar even en dan de echo

Terug
Bovenaan