zwanger maar kan nog niets vertellen....

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,
Ik weet sinds afgelopen zondag dat ik zwanger ben. Heel blij zijn we natuurlijk!
A.s. donderdag ben ik echter pas 5 weken heen...
We weten het al vroeg, op zich niks mis mee, maar ik kan het nog aan niemand vertellen. Ik wil zelf de eerste echo afwachten. dit omdat ik voordat ik zwanger raakte van onze zoon een miskraam heb gehad waarna ik twee keer gecurretteerd moest worden. Ik ben dus bang dat het weer mis gaat. Nu kan dat altijd, maar de angst en onzekerheid van toen komen weer naar boven.....
Vandaar dat ik even hier een berichtje plaats. Over een week of drie wil ik naar de vk. Aftellen dus. Gelukkig gaan de dagen vrij snel, ik werk in het onderwijs en over drie weken heb ik ook zomervakantie!
Ik voel me overigens prima, heb nergens 'last' van!

Ook ik weet sinds afgelopen weekend dat ik 5,5 week zwanger ben en ook ik kan het nog niet vertellen, niet dat ik eerder miskramen heb gehad maar ik ben net 5,5 maand geleden bevallen.
En ik wil het ook nog niet tegen iedereen vertellen voor het geval het misgaat, maar aan sommige vriendinnen zou ik het wel kwijt willen maar helaas. Ik moet nog een paar weken geduld hebben

groetjes

Hallo meiden,

Het is idd erg moeilijk om je mond te houden! Ik ben nu 7 weken zwanger van ons eerste kindje. Onze ouders  en oma's zijn op de hoogte gesteld, alsmede onze dichtsbijzijnde vrienden en collega's. Het lijkt me toch wel fijn, mocht t niet goed gaan, dat ik dan bij die mensen toch mijn hard kan luchten. Ik moet 27 juli naar de verloskundige en krijg dan ook een echo. Als alles ok is dan ben ik toch wel van plan om t aan meerdere mensen te gaan vertellen. Ik ben dan nl. 10 weken. Daarnaast is de 27ste juli ook mijn verjaardag, dus ik hoop dat deze extra feestelijk gaat uitpakken!

Groetjes, Liane

sinds afgelopen zaterdag weet ik dat de iui geslaagd is, vandaag 3 weken zwanger!!
Heel spannend weer allemaal, zeker na een spannende periode in het ziekenhuis.
allemaal gefeliciteeerd met dit prille WONDER!

Dames, van harte proficiewieciat. Hoop dat het allemaal goed blijft gaan en dat jullie heerlijk kunnen gaan genieten.

Van harte gefeliciteer!
Moeilijk he, je mond moeten houden. Zeker als je het al zo vroeg weet.
Maar het heeft ook zijn charmes hoor. Samen met je partner het geheim delen en al stiekem fantaseren en spieken naar babyspulletjes.
Wij hebben het vertelt toen ik 9 weken was. We konden het niet langer voor ons houden. En ik was blij toe, want daarna ben ik een aantal weken superziek geweest en wist iedereen gelukkig waar het aan lag.
Groetjes V.

gefeliciteerd zwangeren ben nou zelf 6 weken zwanger heb het ook alleen aan naaste familie en vrienden verteld maar het word zelfs al een beetje zichtbaar bij mij dus ben

benieuwd hoe lang ik het nog kan verbergen. in de winter makkelijker als in de zomer he.
hopen dat alles goed blijft gaan en lekker genieten

Terug
Bovenaan