Zwanger,maar merk eigenlijk niet zo veel...

Hoi,

Jaja,hier weer een onzeker iemand,pfffff....
Zoals het onderwerp al zegt,ik merk eigenlijk niet zo veel.Ik moet wat vaker plassen,en heb ik de avond een beetje opgeblazen buik,maar dat is het..Als ik het niet zou weten zou ik het niet eens merken denk ik..
Ik weet dat het niets zegt..De vorige keer was ik erg misselijk,veel overgeven,toen is het ook mis gegaan..Je lichaam kan je zo voor de gek houden en onzeker maken.Ben blij als ik die 12 weken voorbij ben zeg...Maar goed,zal vast niet de enige zijn op de aardbol...

Groetjes Elma, 7 wkn en 3 dgn.

Hey Elma,

Afgezien van het feit dat mijn buik vreselijk opblaast, en mijn borsten zeeeeeeer pijnlijk zijn. Merk ik verder niet dat ik zwanger ben.
Ik hoef nog niks anders te doen, en daardoor vergeet ik het soms ook uren.
Ik ben er eigenlijk wel blij mee, maar.....heb al wel 2 x een test gedaan. Zo van klopte het de eerste keer wel??
Komt vast goed Elma, echt!

Hoi Elma,

Het feit dat de 2 zwangerschapstesten echt erg duidelijk waren en het feit dat ik toch wel redelijk moe ben zijn voor mijn de enigste tekens dat ik zwanger ben.
Ik heb voor de rest ook (nog) nergens last van.
Als ik terug kijk naar vorige 2 weken heb ik wel last gehad van steken in buik en rug.
Waarschijnlijk een beetje bandenpijn.
Vind het dan soms ook nog een raar idee dat ik echt zwanger ben.
Maar dat zal ook allemaal wel goed gaan komen

Hoi Elma,

Bij mijn 1e zwangerschap ben ik de 12 weken doorgevlogen.
Toen ik de echo zag kon ik pas geloven dat er echt iets groeide in de buik.
En nu voel ik wel wat meer dingetjes waar ik last van hebt... maar het valt nog mee.

Ik hoop voor je dat de eerste periode snel voorbij gaat.
Komt ook door je miskraam denk ik.
Wanneer heb je een echo

Hier ook hoor, nog bijna nergens last van. Iets vermoeider als normaal maar valt op zich ook wel mee.

Had ik bij mijn vorige zwangerschap ook. Ik heb toen tot de dag dat ik ging bevallen alles nog gedaan. Ben toen bevallen met 42 weken.

Hopelijk dat het deze zwangerschap ook zo blijft gaan, alleen heb ik daar een hard hoofd in eerlijk gezegd.

Geniet er maar lekker van.

Ik heb ook nergens last van hoor, alleen ook die opgeblazen buiken.
Toen ik zwanger was van mijn dochter heb ik de hele zwangerschap nauwelijks kwaaltjes gehad.
Daarvoor heb ik een miskraam gehad en toen heb ik me wel beroerd gevoeld (had de miskraam al bij 5 weken).

Terug
Bovenaan