Zwanger..maar mondje dicht

Ik ben zwanger..en heel erg blij. Alleen het is nog zeer vroeg...5 weken nog maar. Dus net ontdekt. Dit wordt ons tweede kindje en toen ik voor de eerste keer zwanger was hebben we het direct aan iedereen verteld. Echter dit keer willen we wachten tot voorbij de 12 weken.....maar ja.....ik wil het liefste het van de daken schreeuwen..zeker omdat ik ook zo enorm missselijk ben.
Nou ja, nu ben ik het tenminste even kwijt.
 
Oh wat herken ik dat!! Je bent er zelf zo vol van en dan 'moet' je je mond houden tegen een ander. Zelf wist ik het ook al vanaf 1 dag over tijd en ben nu 7 weken. Voelt alsof ik al maanden bezig ben in mijn hoofd, zo eigen is het alweer (ook van 2e kindje).

maar wij willen dus ook wachten tot 12 weken, als de echo gedaan is.

Gefeliciteerd hoor, geniet maar van 'het geheimpje' en succes met de misselijkheid.

 
Gefeliciteerd! Lekker dat je het toch ergens kwijt kan hè?!

Wij hebben gewacht tot de 12 weken. Moet zeggen dat ik het de eerste week heel moeilijk vond mijn mond te houden, maar daarna hadden we allebei zoiets van 'wij hebben lekker een geheimpje en dat gaan we lekker niet vertellen'. Was op zich ook wel leuk.
 
Ik ben nu 9 weken zwanger van ons eerste kindje en we hebben het maar aan een paar naaste mensen verteld.Besloten het aan iedereen te vertellen wanneer we 26 oktober voor t eerst naar de verloskundige zijn geweest.Aan de andere kant denk ik wanneer je een miskraam krijgt het ook fijn is dit wel met anderen te delen,maar die wisten dan niets van je zwangerschap af dus kunnen ze zich misschien moeilijker voorstellen hoe t is...Geniet maar met volle teugen is mijn advies!
Liefs van Peggy
 
Precies hetzelde probleem!! Nou ja probleem!!! hahaha
Ik zou het ook het liefst meteen vertellen ( ook zwanger vna de tweede) maar wacht idd nog even tot ik 10 weken ben en een echo gehad heb.
Nog even geduld en genieten van je eigen geheimpje!!!

groetjes
 
Hoi, gefeliciteerd, geniet ervan.
Ik herken dit ook. Ik heb net tien minuten geleden een test gedaan omdat ik 2 dagen overtijd was. Ik had nooit verwacht dat het raak zou zijn want we zijn al tien maanden bezig en ik heb toch wel een beetje last van die ongesteldheidskrampen. Maar de test wees uit dat ik zwanger ben alleen kan ik het nog niet geloven. Mijn mannetje heeft net vanavond een afspraak, dus kan ik nog helemaal niets zeggen. Dus dacht, ik ga maar naar deze site toe. Het is onze eerste.
 
hoi, ik ben er sinds gister ook achter dat ik ongeveer 5 weken zwanger ben. heb de test gedaan en deze was positief, morgen langs de dokter, ik het liefst iedereen willen bellen om het te vertellen, maar we houden het nog even stil.
 
Terug
Bovenaan