zwanger maar niet samen met de vader.

<p>Hallo allemaal,</p><p>Ik heb jullie hulp nodig.</p><p>Ik ben pas 10 weken zwanger, met 7 weken en 5 dagen een echo gehad, alles zag er goed uit en het hartje klopte.</p><p>Maar ik zit met een probleem. 1 week voordat ik erachter kwam dat ik zwanger ben heb ik de relatie verbroken met mijn toenmalige vriend omdat het geen gezonde relatie meer was. Hij word snel boos en in het ergste geval kan hij zijn handen niet thuis houden.</p><p>Voor het kindje lijkt mij het beste dat hij of zij de vader wel ziet maar dan onder toezicht. Ik zou het ook geen veilig idee vinden als het kindje daar blijft slapen bijv. maar daar is de vader het niet mee eens. Hij wil ook zeggenschap over het kindje. Zelf zit ik de denken aan een paar uur in de week waar ik zelf bij ben bij hem thuis en als hij het kindje vaker wil zien dat hij dan naar mij toe zou komen in overleg.                                         </p><p>kan iemand mij meer onder dit onderwerp vertellen of me doorverwijzen want ik kom er niet uit.</p><p>alvast bedankt!</p><p>groetjes.</p><p> </p><p> </p><p> </p><p> </p>
 
Misschien dat CJG je kan helpen met deze situatie. Je zorgen zijn terecht en die kunnen instanties inschakelen die het goed kunnen leiden en bemiddelen zodat jij straks niet de lul bent en je ex misschien de hulp krijgt die nodig is
 
Gefeliciteerd! En tegelijk; wat ingewikkeld voor je!
Je zou 'veilig thuis' kunnen inschakelen. Moet je even googelen, of cjg, maar die verwijzen je waarschijnlijk door naar veilig thuis.
Voor je geregeld hebt dat er toezicht is als jullie kindje bij hem is, gaat er een hele procedure aan vooraf. Tenzij hij hiermee instemt, maar je zegt dat dit niet zo is. Waarschijnlijk zal er dan eerst een onderzoek komen vanuit jeugdzorg, om te kijken of hij een gevaar vormt voor jullie kind... 
Heel veel sterkte de komende tijd met alles wat op je af komt!!
 
Terug
Bovenaan