Zwanger maar niet zwanger voelen

<p>Hoi allemaal,</p><p>Ik ben benieuwd naar jullie ervaring. Sinds vorige week vrijdag weet ik dat wij zwanger zijn maar ik voel mij totaal niet zwanger. Heb alleen wat last van mn borsten maar voor de rest voel ik mij helemaal prima.</p><p>Wij moeten tot 4 mei wachten dan hebben wij een echo. Ik ben nu 5 weken zwanger. Zijn er meer dames die zich niet zwanger voelen maar wel zwanger zijn? Kunnen er nog symptomen komen in de loop der weken of?</p><p> </p><p>liefs.</p>
 
Hi Manon,
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik ben nu bijna 6 weken zwanger en heb ook geen klachten.. Ergens heerlijk, anderzijds zoek je ook naar bevestiging. We hebben geluk dat we (nog) geen klachten hebben. Het zegt niks over wat er in onze buik gebeurt! Ik heb 28 April de 8 weken echo dus nog even afwachten tot die tijd. 
Geniet van je zwangerschap en ik duim met je mee voor een goede echo op 4 Mei! 
Liefs 
 
[quote quote=10310263]Gefeliciteerd! Zo vroeg had ik ook nog nergens last van[/quote]
En wanneer begon je wel wat te voelen dan? Ik weet t elk lichaam is anders maar dit maakt mij behoorlijk onzeker 
 
Ik ben op 2 dagen na 17 weken en voel mij eerlijk gezegd nog niet echt zwanger? Heb zelfs al een klein buikje
Alles zag er verder super goed uit op de echo dus daar ligt het niet aan. 
Verder was ik de eerste 3 maanden wel erg moe, maar dit word minder. Iedere zwangerschap is anders en iedereen ervaart het ook anders. 
Straks als ik de baby hopelijk ga voelen, zal ik mij hopelijk wel echt zwanger voelen
 
Hoi Manou, gefeliciteerd met je zwangerschap! 
Ikzelf ben nu 21+2 weken zwanger en heb op een enkele keer bandenpijn na een gekke beweging na nog geen enkel kwaaltje gehad.. Ik moet soms echt maar mijn buikje kijken om mezelf er aan te herinneren dat ik zwanger ben, haha! Twee weken geleden de 20-wekenecho gehad en dat was allemaal goed. Kan allemaal dus! Geniet ervan! 
 
Terug
Bovenaan