Zwanger maar nog onzeker

hallo meiden ,

Ik ben nu 4 weekjes zwanger en heb sinds gister bruin bloed verlies , ook vanmorgen had ik het weer .
Het zit niet in mijn verband maar alleen bij het afvegen en het is niet super veel maar ook niet weinig . Sinds gister avond ook enorme hoofdpijn .
Zelf ben ik nog wel erg bang dat het mis kan gaan en weet me nu ff geen raad ...

Liefsss
 
Tjaah, het kan twee kanten op zeg maar. Ik herken het wel (bij mij welliswaar iets later, rond 7 weken) als innestelingsbloed. Innestelingsbloed komt best vaak voor en zolang het geen “vers” bloed is, of gepaard gaat met hevige krampen, schijnt het allemaal normaal te zijn.

Je bent nog best vroeg in je zwangerschap dus ik denk dat je het beste alles even kan aankijken en gewoon rustig aan moet doen. Als je het niet vertrouwd of als je pijn krijgt, kan je altijd even bellen naar je HA of verloskundige. Hoewel ze waarschijnlijk weinig uitsluitsel kunnen geven, kan het een geruststelling zijn.

Veel succes de komende dagen. En hoop dat het allemaal goed komt.
 
hoi panini,

Had toch de vk gebelt en het schijnt ''normaal'' te zijn , al hoort het niet zo . Ik moet indd het in de gaten houden dat ik geen krampen krijg en geen vers bloed verlies . Moet het rustig aan doen en goed blijven drinken . Het kan zelfs een week aanhouden . Bedankt voor je reactie !

Liefss
 
hoihoi

wat vervelend meid...maar...ik heb dit ook gehad...bij mij was dit dan wel met 5 weken...en heb hier toen 2 weken mee rond gelopen....maar idd zonder krampen..en alleen donker gekleurd...VK zei toen..sommige vrouwen hebben t zelfs 9mnd lang :S pfff...daar zit je ook niet op te wachten...mja..t HOEFT dus niet altijd kwaad te kunnen..
ik ben ondertussen ruim 12 weken zwanger..dus alles is goed gegaan..

t kán idd alle kanten op...maar t hoeft niet altijd fout te zijn...hou t idd in de gaten...zolang t donker blijft en je niet hele erge kramp heb..kan t ook gewoon goed gaan..

maarrrr hou t gewoon goed in de gaten..zou ik zeggen...niet obsensief naar de wc gaan...probeer..ondanks de situatie..toch een beetje te genieten...dat helpt vaak ook :)

succes

kus hilmar(dec forum)
 
hoi hilmarhof

Bedankt voor je reactie ,

Ik hoef ook gelukkig niet zo vaak naar de toillet dus dat scheelt ghihi ...

Ik ga er van uit dat het helemaal goed gaat komen , en ga gewoon lekker genieten nu ..

Liefss
 
Terug
Bovenaan