A
Anoniem
Guest
hallo!
heb even nagedacht of ik me al zou melden op dit forum omdat er nog zoveel onzekerheden zijn.
maar het feit ligt er ik heb een positieve test en dat telt!
wij hebben afgelopen juni een vervelende miskraam gehad.
ik was 11 weken en 1e echo daar bleek het en een tweelng te zijn en met weken gestopt met ontwikkelen..
dag later ben ik gecureteerd en daarna nog 2 maanden lichamelijk last gehad van herstel.
bloedingen, moe, cyclus in de war etc.
wel was het destijds na 2e ronde al raak dus dat gaf me toch wat hoop..
nu voelde ik me afgelopen week al anders en testte weer eens veels te vroeg maar... zag een vaag streepje!
dit weekend was mijn nod en die is er niet en een duidelijker streepje!
voel me goed en blij maar zowel ik als mijn mannetje zijn nog heel afwachtend.
aangezien we destijds hard van onze roze wolk zijn gedonderd zal zit nu wel het gevolg zijn denk ik.
ik wacht nu rustig af wat komen gaat en zal einde van de week pas afspraak maken met verloskundige voor vroege echo.
zat te denken dat als het blijft zitten ik graag in de 6e week, 8e week en dan 10e week een echo zou willen
6e om te zien of er ontwikkeling is, 8e voor hartje en onzekerheid van toen wegnemen en 10 om te zien of ontwikkeling goed loopt.
pas dan zal het echt zijn en laat ik de spanning los..
we zijn beiden wel heel nuchter en realistisch maar nu het gelukkig weer raak is merk ik dat het gevoel van onzekerheid overheerst..
je wil zo graag he?
duim met me mee
ik zal jullie volgen en daar waar mogelijk mijn reacties/advies geven!
xxx ester
heb even nagedacht of ik me al zou melden op dit forum omdat er nog zoveel onzekerheden zijn.
maar het feit ligt er ik heb een positieve test en dat telt!
wij hebben afgelopen juni een vervelende miskraam gehad.
ik was 11 weken en 1e echo daar bleek het en een tweelng te zijn en met weken gestopt met ontwikkelen..
dag later ben ik gecureteerd en daarna nog 2 maanden lichamelijk last gehad van herstel.
bloedingen, moe, cyclus in de war etc.
wel was het destijds na 2e ronde al raak dus dat gaf me toch wat hoop..
nu voelde ik me afgelopen week al anders en testte weer eens veels te vroeg maar... zag een vaag streepje!
dit weekend was mijn nod en die is er niet en een duidelijker streepje!
voel me goed en blij maar zowel ik als mijn mannetje zijn nog heel afwachtend.
aangezien we destijds hard van onze roze wolk zijn gedonderd zal zit nu wel het gevolg zijn denk ik.
ik wacht nu rustig af wat komen gaat en zal einde van de week pas afspraak maken met verloskundige voor vroege echo.
zat te denken dat als het blijft zitten ik graag in de 6e week, 8e week en dan 10e week een echo zou willen
6e om te zien of er ontwikkeling is, 8e voor hartje en onzekerheid van toen wegnemen en 10 om te zien of ontwikkeling goed loopt.
pas dan zal het echt zijn en laat ik de spanning los..
we zijn beiden wel heel nuchter en realistisch maar nu het gelukkig weer raak is merk ik dat het gevoel van onzekerheid overheerst..
je wil zo graag he?
duim met me mee
ik zal jullie volgen en daar waar mogelijk mijn reacties/advies geven!
xxx ester