zwanger maar ongi gevoel

A

Anoniem

Guest
hai meiden
ik testte vandaag 2 keer licht positief
maar ik heb nog steeds erg het gevoel alsof ik ongi ga worden is dat normaal?
en hoelang houdt dat ongeveer aan
liefs

Ha meid,

gefeliciteerd nogmaals want ik heb ook gereageerd op je kruidvattesten verhaal. Nou die buikpijn rugpijn klachten hebben te maken met de innesteling, maar ook met het uitzetten van je baarmoeder. Het kindje groeit nu al en je baarmoeder gaat al omhoog komen. dat kan een ongiegevoel geven en kan een tijdje aanhouden, ik kreeg het met 8 weken nog een beetje. Dus ja..... het kan ineens over gaan maar ook nog een tijdje aanhouden.
Pijnlijke borsten, die je kan hebben voordat je ongie wordt, houden meestal aan tot een week of 14. De ene dag wel de andere dag niet, ik had het heel erg. kon er niets aan lijden. En er waren dagen dat ik ze helemaal niet voelde.
Misselijkheid: komt meestal pas met 7 weken (dan is het HCG zo hoog dat je er misselijk van kunt worden, maar het kan ook eerder!)
Moe: duurt meestal tot 14 weken, maar kan ook blijvend zijn. Bij mij was het over met 10 weken, maar kwam met 25 weken weer terug.

Hoop dat je niet te veel klachten hebt en dat je die eerste 12-15 weken lekker fit doorkomt. Enne, lekker wat leesvoer voor zwangeren kopen.... vond ik zo genieten joh!

Terug
Bovenaan