Zwanger maar onzeker

Dag dames,

Ik heb een terugplaatsing gehad en vandaag bij het bloedtesten ben ik positief getest mijn hcg waarde was 750. Ik ben superblij en mag over 3 weken langs voor de echo.

Ik heb alleen sinds vandaag ook menstruatie pijn en lichtbruine afscheiding. Het lijkt alsof ik elk moment kan gaan menstrueren en dat maakt mij zo onzeker.

Heeft iemand dit ook meegemaakt en is dit negatief of hoort dit er gewoon bij?

Ik heb namelijk al een zwangerschap meegemaakt maar dat voelde totaal anders.

Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.

Beste,
Hoe lang geleden was de terugplaatsing? Ik heb alleen ervaring met natuurlijke zwangerschap, maar een innesteling kan voelen als menstruatiepijn en soms komt daarbij ook wat bruinig bloed bij vrij (bloed dat al 1 a 2 dagen oud is). Of misschien hebben ze bij de terugplaatsing wel een bloedvaatje geraakt? Het begin van een zwangerschap is vaak erg onzeker, op welke manier de bevruchting ook plaats heeft gevonden. Helaas is er niet veel dat je kunt doen, dan afwachten. Sterkte met de onzekerheid en ik hoop voor je dat alles gewoon goed zit!

Hoihoi,
Snap dat je onzeker bent! Ik had dit bij mijn eerste zwangerschap ook. Ik had bruin bloedverlies in week 5/6 niet heel veel maar zag het wel bij afvegen en in inlegkruisje!  Uiteindelijk was het niks en nu een gezonde dochter van 2.5! Menstruatie pijn hoort er sowieso bij dus zolang je geen hele grote hoeveelheden rood bloed verliest lijkt me niks aan de hand. Maar idd zoals hierboven ook staat, de eerste weken zijn altijd spannend
Ik duim voor je dat het goed mag gaan! Geniet ervan!

Hoi 
bedankt voor jullie reacties, doet me een beetje goed! Ik heb de terugplaatsing 2 weken geleden gehad en ja het enige wat ik kan doen is afwachten en hopen dat het goed blijft. Het is alleen zoo verschrikkelijk moeilijk om in deze onzekere periode te zitten, maar het is helaas niet anders. ik wil ook positief blijven dus vandaar dat ik naar antwoorden zoek dat voelt goed ?

Ik herken jou gevoel van menstruatie pijn helemaal!
toen ik er net achter kwam dat ik zwanger was heb ik zeker ruim 2 weken zo'n erge menstustie pijn gehad dat ik ieder moment dacht van ik word gewoon ongesteld en het is mis. 
inmiddels is die pijn gelukkkig over en ben ik 8 weekjes zwanger.
afgelopen vrijdag een mooi kloppend hartje gezien op de echo!
maak je niet te druk! Ik denk dat het er gewoon bij hoort!

@ninarose ja precies en ik iedere keer naar de wc om te kijken, maar gelukkig niets. Nou hoe verder ik de uren doorkom hoe zekerder en positiever ik wordt.
maar superbedankt voor je bericht doet me erg goed en voor jou natuurlijk ook gefeliciteerd wat fijn dat alles goed was op de echo!

Terug
Bovenaan