Zwanger maar sceptisch

<p>Hallo,</p><p>Gisteren positieve test 1-2weken. Het rare is dat ik 20 maart nog 4/5 dagen mijn menstruatie heb gehad. 1 week erna 2 dagen bruine afscheiding waardoor ik dacht dat is heel vlug op elkaar. 4 testen gedaan en alle positief.  Wat nu in mijn hoofd spookt is een miskraam ivm de menstruatie.  </p><p>Wat denken jullie? Loslaten, over 1 week weer testen? Of andere suggesties? </p>
 
Ben even aan het denken. Maar als je 1-2  weken bent vanaf innesteling (ca 20 maart) is het dus 3-4 weken volgens de telling.
Dan was 20 maart (2 weken geleden) geen logische menstruatiedatum toch?
En als het zo pril was (dus echt pas net ingenesteld op 20 maart en nog bijna geen hcg) is er na 2 weken echt geen hcg meer lijkt mij. 
Klinkt mij dus meer alsof het een innestelingsbloeding was. Maar weet het natuurlijk niet zeker. Als je over een week nog eens test met de cb kun je zien of het opgelopen is. Een week is lang dat weet ik naar eigenlijk is er tijdens de zwangerschap elke keer wel iets waar je naartoe "wacht" wat lang duurt ?
 
Rozenmeisje ik zal over een week nogmaals testen. Waren we ook al van plan. Fijn om even mening van andere te hebben. 
BenB 20.maart heb ik echt zoals gewoon maandverband moeten gebruiken 4/5 dagrn uitspraak lang. En paar dagen later de bruine afscheiding.
 
Wanneer had je eigenlijk ongesteld moeten worden? Als je nu 3-4 weken zwanger bent, dan kun je nooit 20 maart ongesteld zijn geweest namelijk. Eigenlijk precies was Rozenmeisje zegt
 
Dat hou ik niet precies bij. Wat ik wel zeker weet is 18 feb spiraal eruit en de 20ste feb menstruatie. Dus bij mijn gedachtegang kon het kloppen zo op het laatst van maart. Bij de eerste 9 mnd geduurd dus dachten nu zal ook wel weer. En toen wel op eisprong gewerkt.
 
Dat hou ik niet precies bij. Wat ik wel zeker weet is 18 feb spiraal eruit en de 20ste feb menstruatie. Dus bij mijn gedachtegang kon het kloppen zo op het laatst van maart. Bij de eerste 9 mnd geduurd dus dachten nu zal ook wel weer. En toen wel op eisprong gewerkt.
 
Terug
Bovenaan