Zwanger maar test negatief

<p>Hallo dames.</p><p>Ik ben ongeveer 5 maanden geleden bevallen van een gezond zoontje.</p><p>Ik heb die zwangerschap heel bewust meegemaakt omdat ik me echt zwanger voelde daarom wist ik t ook al met 4 weken.</p><p>Maar nu voel ik me al 2 maanden denk ik weer zo ellendig. Voel me weer hartstikke zwanger maar testen zijn steeds negatief.</p><p>Kan t zijn dat door mijn vorige zwangerschap t misschien niet van de test te lezen is?</p><p> </p>
 
Nee dat lijkt me niet. Je kunt overigens sneller zwanger raken binnen een jaar na je bevalling i.v.m de hormonen in je lijf.

Ben je aan de pil? Weet je wanneer je menstrueert?
Je kunt beter even afwachten en over een week nogmaals testen met ochtendurine.
 
Ik slik nu 4 maanden de pil maar ben hem in de eerste 3 maanden ontzettend veel vergeten.Ben 2 weken geleden ongesteld geworden maar voel me maar niet beter.De symptomen worden alleen maar erger en meer.Maar mijn schoonzus is bij haar eerste kind ook nog paar keer echt ongesteld geweest zij wist t namelijk pas met 20 weken dat ze zwanger was.  
 
Heb gehoord dat dit niet altijd t geval is. Dat het dan echt alleen te zien is met een bloed test.Dus misschien dat maar eens proberen 
 
Neem eens contact op met de huisarts en laat je bloedprikken. Als je niet zwanger bent en je voelt je wel naar, dan kun je gaan kijken wat er wel aan de hand is. Sterkte ermee! Hopelijk krijg je op die manier iets meer duidelijkheid.
 
Terug
Bovenaan