zwanger !! maar uiteindelijk toch weer niet !!

A

Anoniem

Guest
Hoi Meiden,

Ik heb een niet te leuk  dagen achter de rug. Was zondag 10 dagen overtijd en had me voorgenomen een test te doen en ja tot onze verbazing stond er na 3 minuten een heel licht streepje zwanger dus ik erg blij, maar mijn man had zo iets van juich nou nog niet te hard ( hij wilde graag de bevestiging van de huisarts) en ja hoor had ik maar na hem geluisterd wat denk je   komen sávonds de rode duivels ik snapte er helemaal niets meer van. Dus heb ik gister de huisarts gebeld en de situatie uitgelegd hij zei dat er wel een zwangerschap is geweest maar dat er waarschijnlijk iets niet goed is geweest met het vruchtje waardoor het door mijn lichaam is afgestoten. Ik baal echt enorm ik kan wel janken, maar helaas is er niets aan te doen, nu maar hopen dat het de volgende ronde wel goed gaat.

Ik vind het erg fijn dat ik mijn verhaal hier kwijt kan

Veel liefs Cindy23

Hoi Cindy,

Wat een teleurstelling, ik kan me het goed voorstellen!
Kop op hoor! Klein positief puntje: je weet in ieder geval dat je zwanger kunt worden! Ik hoop en duim voor je dat je snel kan genieten van een roze wolkje!

Liefs,
Katie

Hoi Cindy,

Wat een vervelend bericht...
Zit je eerst op een roze wolk en vervolgens eindigt het in onweer.
Mijn vriendin heeft ook net een miskraam achter de rug.
Natuurlijk ook intens verdrietig maar haar verloskundige zei ook de natuur gaat haar eigen weg.
Als "het vruchtje" los laat betekent het dat er "vaak" iets niet goed was en dat de natuur dit voor wil zijn voordat het zich verder ontwikkeld.
Misschien ook maar goed dat moeder  natuur hier zorg voor draagt.
Iedereen hoopt natuurlijk op een super gezond kindje maar helaas worden er ook nog gehandicapte kindjes geboren.

Misschien een troost voor jou om toch te weten dat jullie wel zwanger kunnen worden maar dat dit wellicht niet het juiste moment/zaadje/eitje was.

Héél véél sterkte meid.

Groetjes
Jeannette34    

Hoi,

Wat vreselijk voor je...
Zeker omdat je net een zwangerschapstest had gedaan en al had gezien dat je zwanger was.
Ik voel erg met je mee.

Ik heb het zelf vorig jaar ook meegemaakt, al waren we toen niet serieus aan het proberen en verwachtte ik niet dat het meteen zou lukken. Dat was dus zo, maar een week later werd ik dus ' vreselijk ongie '...
Ik voelde me heel erg verward.
Ik had er wel vrede mee; wanneer er iets niet goed is met het vruchtje kan de natuur beter zijn gang gaan denk ik, hoe moeilijk ook voor ons.

Het enige goede aan dit geval is inderdaad dat je wel weet dat zwanger kunt worden.
Put daar misschien je kracht uit voor de volgende keer.

Heel erg veel sterkte en ik zal voor je duimen de volgende ronde!!!

liefs Lily

Terug
Bovenaan