Zwanger, maar voel me niet zwanger..

Hallo meiden,

Ik schrijf even bij de juni mama's aangezien ik een twijfelgevalletje ben en nog geen echo heb gehad :)
Ik weet nu bijna aan week dat ik zwanger ben, ik heb nergens last van, een beetje gevoelige borsten, maar verder niks.. Ik voel me zo niet zwanger, ik heb al 3 testen gedaan om te bevestigen of ik nog wel zwanger ben.. Klinkt echt belachelijk, eigenlijk zou ik blij moeten zijn dat ik nergens last van heb Wie weet komt het nog.. Tis ook nog maar net iets meer dan 5 weken.. En ja als je misselijk bent of zo lijkt me echt niet fijn, maar al was ik het maar af en toe.. haha dat klinkt echt stom..
Ik wilde het eigenlijk gewoon even kwijt..
15Nov hebben we intake bij de verloskundige waar we waarschijnlijk meteen een afspraak maken voor een 1e echo.. Spannend!!
Kan het nog steeds niet geloven dat het echt waar is! Ook helaas al een paar dames terug zien gaan van zwanger zijn naar zwanger worden, en dat is wel een beetje eng..
Maar ik probeer toch te genieten!
Wilde even mijn eitje kwijt!
Fijne avond dames en allemaal genieten van de zwangerschap!!

Liefs Daisy

Hoi Daisy,

Ik wist pas dat ik zwanger was met 5 weken door een onregelmatige cyclus. Een week later kreeg ik last van de kwaaltjes. Buikpijn blijkt banden pijn te zijn en misselijkheid vooral 's ochtends. Daarvoor had ik een pakje met crackers op mijn nachtkastje liggen zodat ik voor het opstaan kon eten en dan ging de misselijkheid weg. Vaak plassen is ook een kwaaltje misschien plas je vaker dan voorheen. Wil je nog meer info meld je dan aan bij moeders voor moeders die kunnen je ook veel vertellen. Zij doen ook nog een test voor je. Hoop voor je dat bij de eerste afspraak bij je vk al een echo wordt gedaan. Had ik wel en dat is toch een geruststelling. Geniet verder van je zwangerschap en hoop voor je dat de kwaaltjes toch een beetje komen voor het zwanger gevoel.

Liefs Jojanneke

hee Daisy...

hier ook hoor...mijn "kwaaltjes"zijn alleen nog dat ik erg moeeeee ben en veel moet plassen voor de rest nog weinig..(gelukkig ;-) )
heb pas 24ste intake + echo....pff nog 3 week wachten... nou ja zal vast zo voorbij zijn...
ja vind soms ook eng net als jouw, omdat je toch te maken krijgt met meiden die mk hebben gehad, wat je heel erg vind voor ze...en je natuurlijk ook bang voor jezelf bent dat dat kan gebeuren!
probeer er wel van te genieten dat doe ik ook ;-)
liefs

Ik ben donderdag 10 weken en krijg morgen mijn 3e echo, maar kwaaltjes heb ik niet. Beetje moe, maar dat heb ik in het najaar altijd. Dus het zegt niets over of je daadwerkelijk zwanger bent of niet. Ik had het bij mijn vorige zwangerschappen ook niet.

Je bent zeker niet de enige! En die onduidelijkheid dat je toch weer een test wil doen herken ik ook! Ik heb eigenlijk ook alleen last van vermoeidheid en van mijn borsten. En ik merk wel dat als ik niet naar de vermoeidheid luister dat ik dan misselijk word...Ik heb de 23e pas mijn echo...nog 3 weken wachten..zucht! Maar we gaan gewoon op naar de 40!!!
Liefs!

Ik ben nu al 9 weken zwanger en heb pas over 2 weken afspraak met vk. Duurt een eeuwigheid. Ik heb wel die iPhone app gedownload van deze site. Kost wel 2 euro ofzo. Maar hij's leuk. Elke dag krijg je een update over je kind en hoe je je voelt en wat er is ontwikkeld. Deze week krijgt mn kind knieen zegt dat ding. Haha. Maf toch? Ben benieuwd of je het kan zien op de echo straks. :)

Terug
Bovenaan