zwanger maar was bbz

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal ik ben er een tijdje tussen uit geweest want het is allemaal niet zo gelopen als ik gehoopt had zou 24 dec echo krijgen en zou dan het nieuws thuis pas vertellen aangezien ik al 2 mk had gehad en eerst zeker wou weten of alles goed was maar 23 dec onverwachts naar het zieken huis met ademhalingsmoeilijkheden en vage maagpijn wat in het ziekenhuis veel erger werd ook pijn tussen me schouders enz daar kwamen ze er dus achter dat het een bbz was ik ben 24 dec geopereerd en me rechtereileider hebben ze weggehaald die was niet meer te redden dus geen leuke kerst gehad maar nu ben ik vandaag voor nacontrole geweest en die dokter zei dat ze alleen placenta vlokken in me eileider hebben gevonden en geen vruchtweefsel ik weet niet zo goed wat ik daar mee moet mijn vraag of iemand daar ook ervaring mee heeft gehad zo ja zou ik graag wat van je horen   alvast bedankt groetjes ingrid ps het lijkt op een windei

Tsjonge, wat heftig! Ik weet er helemaal niks van, maar ik wil je wel even sterkte wensen!

Hoi ing4, weet hoe je je voelt. 19 dec ook geopereerd wegens een bbz...
Ik heb wel het geluk gehad, dat ze het op voorhand hebben gezien. Ik ben dus geen eileider kwijt.
Wij zitten nu trug in de 1e ronde...
Ik kan je helaas niet helpen met je vraag, maar wou je wel sterkte wensen!

Hopelijk lukt het spoedig!

Groetjes

Terug
Bovenaan