ZWANGER!!! Maar wat een onzekerheid...

A

Anoniem

Guest
Hallo Dames!

Sinds vanmorgen bekend: Ik ben ZWANGER!!!!
Nog een juni mama erbij dus... Op 10 juni zou ik waarschijnlijk uitgerekend zijn!
Vanmorgen heb ik de digitale CB test gedaan en het was zo duidelijk als wat! Voel me nou wel een beetje onzeker, wat als ik toch nog ongi wordt? En het gevoel is zo ontzettend onwerkelijk... Zit nu ook nog es op mijn werk... Vanmiddag maar vrij genomen! Wat deden jullie toen jullie het net wisten?? Ik heb zin om vanmiddag naar de babywinkel te gaan en rond te neuzen en kleine spulletjes te kopen... Erg he?
Wanneer zal ik moeders voor moeders bellen en de VK? En is het raar als ik nu al boeken van babywarenhuizen in huis haal??? Wil van alles, maar ik moet natuurlijk ook niet te hoog van de toren blazen....
Wat een gedachten komen er bij je op zeg, er gaat zoveel door me heen.... Wordt er nu al gek van, haha!

Hoe is het met jullie? Hebben jullie al ergens last van? En wanneer begon dat dan?
Wat kan ik allemaal verwachten?

Zoals je leest, ben ik een kersverse, hahahah

Groetjes!!

He meid,

GEFELICITEERD!!! Geniet er maar lekker van, als de test posi is, ben je echt zwanger hoor!
Als je nu al aanmeldt voor Moeders voor Moeders, dan kun je al meedoen vanaf week 6 en de volle 10 weken deelnemen. VK bellen kan ook nu al maar meestal moet je als je 8 of 9 weken zwanger bent of zo ernaartoe.

Succes ermee!

groetjes,
Dion

heey meis van harte in ieder geval en geniet lekker
ook ik had hier meteen last van haha ik ben nu ook nog geen 20weken en heb de baby kamer zogoed als klaar kon het echt niet laten
maar ik heb wel gewacht tot rond de 10e week met dingen kopen ivm eerdere miskraam dus ja dan ben je wat voorzichtiger denk ik

maar ga er lekker van genieten oke

groetjes patricia

hoihoi,

super hoor, gefeliciteerd!! Ben nu zelf 33 weken zwanger van de 1e maar weet nog precies hoe dat was toen we net wisten dat we zwanger waren. helemaal super maar ook gigantisch onzeker!! Wij zijn dezelfde dag meteen op pad geweest om een leuk cadeautje voor de oma's en opa's te halen om het hun zo te vertellen. Was erg geslaagd! ik heb ook meteen in de eerste week de verloskundige gebeld voor een afspraak en heb heel voorzichtig ook al een leuke speen enzo gekocht voor paps.... na onze eerste afspraak bij de vk zijn we gelijk ff naar de prenatal geweest en een leuk pakje gekocht!! Dat deden we in het begin wel vaker, als we daar weer waren geweest en alles is goed dan reden we even langs de prenatal om iets leuks te kopen. Nu heb ik zo langzamerhand al zo veel gekocht dat ik alles al compleet heb ,

maar maak je niet te druk om van alles en geniet er gewoon van, maak vast foto's van je buik zodat je aan het eind kan zien hoe die gegroeid is.... en echt het gaat zo supersnel, had ik zelf ook nooit gedacht maar als ik er aan denk dat wij eind volgende maand onze kleine frummel in de handen mogen houden dan vliegt de tijd echt!!

groetjes kim

Heey,

Ik weet sinds afgelopen maandag dat ik zwanger ben:) Ik ben ong 13 juni uitgerekend, dus lopen we ong hetzelfde... hihi das wel leuk. vrijdag ben ik 5 weken. 30 oktober heb ik afspraak met vk vind dat erg spannend. zelf heb ik last van mn bortsen en word nu steeds wat meer moe. Ik heb ook erg veel pijn in mn onderrug (waarschijnlijk urineweginfectie)

Liefs Manon

Terug
Bovenaan