Zwanger maar weinig last van kwaaltjes

Hallo dames,

wij hebben tijdens de 6e week een echo gehad omdat ik wat bloedverlies heb gehad. Alles was toen goed en het hartje klopte. We waren natuurlijk door het dolle heen,
Het enige wat mij een beetje bang maakt is dat ik bijna geen zwangerschapskwaaltjes heb,
Ben moe en heb wat last van mijn borsten en dat is het. Ik ben er HEEL ERG blij mee maar ergens knaagt het.
Er is intussen ook niets gebeurd qua bliedverlies en vrijdag moeten we weer voor een echo.
We gaan er dan ook vanuit dat alles goed is.
Kent iemand dit dat je weinig last heb van de kwaaltjes? Is het bij jullie ook zo´n dubbel gevoel?

Liefs
 
ik heb bij de eerste (nu 4 jaar terug) gewacht tot ik eindelijk misselijk zou worden, tot een kollega zei, Meid, jij bent moe, moe moe, dan wordt je niet meer misselijk.t Is t een of t ander.En inderdaad, bij de 2e was ik wel misselijk en half zo moe... Dus ik denk dat je je gelukkig mag prijzen dat t zo lekker loopt tot nu toe.Geniet ze, de kwaaltjes komen nog wel ;) Ook op de helft en het einde is er genoeg om ''over te klagen'' ;) ;)
 
Zelf ben ik nu 27+3 zwanger en bij mij startten de kwaaltjes pas heel laat. De eerste 20 weken van de zwangerschap gingen fluitend voorbij... het enige waar ik 'last' van had was enorme vermoeidheid (en een paar kleine bloedingen, één met 6 en één met 12 weken). Het maakte me heel onzeker.

Inmiddels zit er een dikke buik, heb ik last van maagzuur, slaap ik niet meer zo lekker, heb ik snel last van mijn rug, is het lastig om een goede houding te vinden en nemen de hormonen een loopje met me... Kortom: Er is nog hoop voor je ;-)

Geniet van de kwaaltjesvrije periode en vertrouw op wat de echo je heeft laten zien. Een kloppend hartje is al zo'n mijlpaal. Je bent zwanger! Die onzekerheid die je ervaart is de grootste zwangerschapskwaal die er is.
 
Er is idd hoop.. Ook ik ben de eerste 25 weken zo goed als klachtenvrij doorgekomen..
ik heb daarna een paar weken gehad dat ik niet lekker kon zitten en liggen..Heb nu last van mijn bekken dat ik niet kan draaien in bed, kom haast het huis niet uit omdat ik met twee straten niet meer kan.. maagzuur idd misselijkheid harde buiken, gisteren golvende krampen in buik en rug over een periode van een half uur, huil te pas en te onpas om dingen op tv (als er al een hondje komt aanrennen naar het baasje bij wijze van)..kortom..Feest.. Ik krijg alles nu.

Iedereen is anders en iedere zwangerschap is anders..
 
Hoi Uk2012,
Ik herken me in jouw verhaal. Ben nu 6+0 zwanger, maar heb ook nagenoeg geen klachten. In het begin was ik erg moe, maar sinds ik vakantie heb en rustig aan mag doen heb ik helemaal geen klachten. We wachten rustig de echo af die we op 7 september hebben...
 
Hoi,
Op de eerste plaats van harte gefeliciteerd!!
Ik ben zelf nu in de 9e week. Pas sinds vorige week heb ik telkens na de middag dat mijn maag anders is dan normaal. Of dit de misselijkheid is?? Ik denk het, want dit had ik voorheen niet. Van de ene kant maakt me dat wel weer een beetje blij, maar echt lekker is het niet hoor. De eerste 7 weken had ik dus ook NIKS, geen kwaaltjes of wat dan ook. Misschien komt het bij jou dus nog wel. Maar zoals men al schrijft; ben maar blij dat het zo goed gaat, je weet nooit wat er nog komen gaat. Het is wel spannend allemaal he?
Achteraf had ik ook liever al een 1e echo gehad, maar ben (te) braaf op de eerste afspraak aan het wachten en die is a.s. donderdag. Vooral omdat ik al eens een miskraam heb gehad......dat wachten is echt heeeel erg!!! Maar dit keer komt alles goed en hoop ik het hartje ook zien klopppen, kan niet wachten!! Doeii en succes met alles. Groetjes Emm.
 
Hallo,

Dit is mijn vierde zwangerschap (6w5d).
Bij mijn vorige zwangerschappen had ik veel last van mijn buik en heel erg moe. Nu heb ik nauwelijks last van mijn buik en ben ook minder moe. Ik voel me eigenlijk redelijk goed. Mijn borsten zijn iets opgezet en ben de hele dag wat misselijk.
Morgen krijgen we onze 1e echo en ben heel benieuwd of het allemaal goed zit.
liefs,
Y
 
hoi!

Van harte met je zwangerschap! :)
ik ben op dit moment 9 weken zwanger :) en ook ik heb geen kwaaltjes, behalve dat wat jij ook hebt: heel erg gevoelige borsten en sinds afgelopen vrijdag moe, maar dat kan ook komen omdat ik afgelopen week weer gewerkt heb na vier weken vakantie ;)
Ik was ook ongerust en had vorige week ook de verloskundige gebeld, ze vertelde me dat het ook normaal is om zo goed als geen kwaaltjes te hebben. Ieder persoon / zwangerschap is weer anders. De een heeft kwaaltjes de ander heeft nergens last van. En wij zijn de gelukkige dat we eigenlijk geen kwaaltjes hebben :)
geniet van je zwangerschap!
knuffel Susan
 
Terug
Bovenaan