zwanger maar wel ongi??

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal
de eerste dag van mijn laatste ongi was op 29-9.deze was maar erg kort en ook heel weinig.ik heb wel last van de bekende kwaaltjes.nu verwacht in deze dagen mijn eitje, maar heb ook een beetje een rood/bruin goedje na het 'klussen' (sorry voor de details)nu sprak ik met   iemand en die zei dat ik misschien wel al zwanger was.zou dit kunnen of word ik gewoon in de maling genomen door mijn eigen lichaam?ik zit eigenlijk te twijfelen of ik een test zal doen of toch maar niet om teleurstelling te voorkomen?ik weet niet wat ik zal doen
groetjes amanda2

je kan in de malling worden genomen door je eigen lichaam.
waarom doe je niet een test. dan weet je het zeker.
ik ben 22 sept gestopt en deze week mijn eisprong dus veel oefenen zeg maar hihi.
eb afwachten.
he succes.

yvon  

Hoi Amanda

Als ik jou was gooide ik toch maar voor de zekerheid een testje er tegen aan. Ik ben zelf ook ongi geweest terwijl ik zwanger was alleen is mijn zwangerschap geeindigd in een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Het rood bruinverlies kan ook een innestelingsbloeding zijn geweest. Dus zou het zekere voor het onzekere nemen en toch een testje doen. Heel veel succes en hoop op positief nieuws.

Liefs Sharine

Terug
Bovenaan