A
Anoniem
Guest
Hoi
Ik zal even het verhaal in het kort uitleggen.
Ik ben nu van af de geboorte van mijn dochter 2 april alleen maar ongi geweest eerst het vloeien dan heb daarna prikpil 1 malig gehad want hielt vocht door vast daarna wer vloeien dus moest de pil gaan nemen van de dokter 1 maand om te kijken of het hielp nou niej dus maar ik verlor alleen oud bloed Dus ik gisteren bij de dokter een afspraak gemaakt en alles uit gelegt nu kon ik pillen krijgen maar ik moest eerst testen of ik niej zwanger was want is dat wel zo dan krijg je door die pillen een soort cuatage dus das niej de bedoeling en is een standaart iets dus ik zeg ben niej zwanger hoor dus ik test gehaald en doe thuis de test wat blijk een heel licht 2 de streepje die iets donkerder werd ik ben dus zwanger en schrok me kapot ook me vriend schrok erg dus dokter gebeld moest vandaag trug komen en kreeg brief voor echo ik kreeg dus de echo niks op te zien wel dat de baanmoeder mond dicht zat nu kon het dus zijn dat het heel pril was nog moet volgende week weer testen geeft ie nog zwanger an dan een week later weer een echo ben trouwen nu 5 dagen al niej meer oud bloed aan het verliezen wie heeft dit ook mee gemaakt liefs carola