Zwanger maar....

Hallo allemaal,

ik ben naar 4 jaar weer terug op het forum, prachtige dochter van bijna 4.

gisteren erachter gekomen dat ik zwanger ben.  Een totale shock!! Ik slik altijd de pil drie maanden door, maar vorige maand kwam de menstruatie maar 1 dag. Erg vreemd maar apotheek zei dat het bij de soort pil heel goed kon zeker na het door slikken. Dus met een gerust hart weg gegaan.. Afgelopen week zere borsten... Onee! Dacht ik gelijk. Dat had ik bij mijn dochter ook. Alle moed bij elkaar en toch een testje doen.. Middag op de dag. Na 4 sec al heel licht tweede streepje.. Wat al snel veel donkerder werd. Me wereld zakte onder me voeten vandaan.. Wat voor een ander een mooie belevenis is is voor mij op dit moment echt een nachtmerrie.. De vader van mij. Dochter heeft ons verlaten voor een baan in Dubai dus mijn dochter groeit op zonder vader na 2 jaar een super papa te zijn geweest. De jongen waar van deze baby is is niet meer in de picture , en financieel loopt het ook niet lekker. Er zat maar een ding op Rn dat was niet hechten en het weg halen, iets wat ik altijd heb gezegd nooit te doen.. Ik kan alleen maar huilen zo erg vind ik het.. Maar ik kan een tweede baby echt niet aan op dit moment.. Ik weet gewoon niet wat ik moet nu.. Iemand ervaring of hulp of iemand om mee te praten alle steun helpt op dit moment

<p style="text-align: left;">Wat heftig ik heb niet deze ervaring dus kan je niet concreet verder helpen maar je kan via je huisarts vast snel bij de juiste mensen terecht komen om te praten! Je moet een keuze maken, niets doen is ook al kiezen....</p>
<p style="text-align: left;"></p>
Sterkte!

Hallo,

bedankt voor je reactie, ik ben de dag dat ik er achter kwam direct na de dokter geweest. Vandaag om half 4 heb ik ren termijnen echo, om te kijken of ik ik überhaupt wel de mogelijkheid heb het weg te kunnen halen. Zie er erg tegen oo omdat ik me echt niet wil hechten. Maar ik ben natuurlijk al mama en weet wat het kan doen.

Groetjes

Heb je andere bericht ook gelezen net maar wellicht handiger om het hier erachteraan te plakken. De reactie die je daar kreeg was niet echt nuttig omdat zij niet dit topic gelezen had geloof ik?!

Maar het helpt inderdaad niet mee als het nu ook nog niet concreet is hoe en wat!

Wat zegt je gevoel als je niet denkt aan de meningen van andere mensen? Als je puur naar jezelf kijkt? Wat voor stemmetje hoor je dan in jezelf?

Stel je denkt ik kan en wil dit niet puur om praktische redenen dan is daar altijd een oplossing voor te bedenken natuurlijk. Het zal niet makkelijk zijn maar ik denk dat je vooral je gevoel moet laten spreken. Anders ga je spijt krijgen.

Sterkte!

Terug
Bovenaan