Zwanger magazine nog verkrijgbaar?

Op 27 september heb ik het Zwanger Magazine aangevraagd via de site. Daarop heb ik ook een bevestigingsmail gekregen.
Helaas heb ik deze tot op heden niet ontvangen. Ik heb daarom contact gezocht en gereageerd op de bevestigingsmail, maar helaas geen reactie gekregen.
Zojuist heb ik gebeld met de klantenservice van DPG Media op 088 550 0174. De meneer aan de lijn vertelde mij dat dit magazine niet meer uitgegeven wordt sinds januari 2024.
Nu vraag ik mij af hoe dit zit. Bovenaan de website van oudersvannu staat nog steeds dat het magazine aangevraagd kan worden. https://aanvragen.oudersvannu.nl/aanvragen/ Toch heb ik het magazine nog niet ontvangen en zegt DPG media dit niet meer uit te geven.

Is het magazine nu wel of niet verkrijgbaar?

Beste F, wat ontzettend jammer! Het zwanger magazine is nog wel verkrijgbaar en deze zou inderdaad al bij je thuis moeten zijn. Ik denk dat de collega van de klantenservice in de war was met Zwangerbox, want die is inderdaad per januari 2024 gestopt. We hebben nu alleen nog Zwanger Magazine en Baby Magazine. Ik neem even contact met je op via een privé bericht om het probleem op te lossen zodat jij zo snel mogelijk het zwanger magazine opgestuurd krijgt!

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan