<p>Hallo
</p><p> </p><p>Mn vriend en ik zijn verhuisd naar groter en alles is prima om een kindje te verwelkomen. Nu hebben we geen haast en hebben we de motto 'als het komt, komt het en anders niet'. Soort van dan haha.</p><p> </p><p>Mn vriend is een 'gelukje bij ongeluk' vlak voor inschrijven van ivf behandeling, ikzelf ben bij de eerste poging ivf 'gelukt'. Ik ben zo'n 8 jaar aan de prikpil geweest en heb afgelopen december de laatste gehaald waardoor ik dus vanaf 13 maart van de prikpil af ben. </p><p>Nu dacht ik altijd; wij waren moeilijk te verwekken, na de prikpil is het gemiddelde een jaar voor alles weer op orde is, dus het duurt wel even voor het lukt. (We gaan deze zomer ook wandelen in de bergen dus het hoefde ook niet meteen raak te zijn!)</p><p> </p><p>Nu sinds een paar dagen voel ik me anders. Ik heb gigantisch veel zin in sex, af en toe vlagen van misselijkheid, af en toe hoofdpijn, ben een beetje moe hoewel ik juist vrolijker ben, dus tegelijk ook wat ernergieker. Ik heb 3 dagen terug een flinke witte prop gevonden in mn ondergoed, ik ben al een paar dagen constant 'nat'. Sinds gister moet ik heel veel plassen en ook een soort brandend gevoel in mn onderbuik. </p><p> </p><p>Nu dacht ik altijd dat je eerst ongesteld moet worden voor je vruchtbaar bent, omdat je zonder menstruatie geen eisprong hebt. Ik lees erg tegenstrijdige dingen dat je dus wel zwanger kan worden voor je menstruatie weer op gang komt maar dat het lastiger is om te bepalen wanneer je dan zwanger geworden bent.</p><p> </p><p>Ik heb vanmiddag 2 testen gekocht, helaas is 1 test stuk omdat zelfs het controle streepje niet zichtbaar was dus wil morgenochtend opnieuw testen.</p><p> </p><p>Is er een kans of maak ik mezelf gek en zijn dit tekenen dat ik ongesteld ga worden? Is het onzin dat ik morgenochtend weer ga testen of kan het geen kwaad om het uit te sluiten? Het is trouwens een 'normale' test en geen vroege, maar aangezien ik niet overtijd ben weet ik ook niet wanneer ik vroeg of optijd test haha.</p><p> </p><p>Help? Haha!</p>