zwanger met borstvoeding

A

Anoniem

Guest
hoi allemaal
wie kan mij een antwoord geven?
wij hebben er 3 jaar over gedaan om zwanger te worden,en gelukkig is het ook gelukt.
nu zou ik weer graag zwanger willen worden,maar ik geef mijn eerste kindje van 9 maanden nog steeds borstvoeding.
zou het beter zijn om te stoppen met borstvoeding(wat ik heel erg jammer vind)om weer zwanger te raken.wie heeft er meer ervaring mee???
ik hoop dat iemand mij een antwoord kan geven
verder wens ik iedereen succes met zwanger worden ik weet wat het is als het zolang op zich laat wachten

Je hoeft absoluut niet te stoppen met borstvoeding te geven. Ik heb pas voorlichtingsavonden gehad over borstvoeding geven en degene die de voorlichting gaf gaf beide kinderen borstvoeding.( verschillende leeftijd) Schijnt ook te kunnen. Wat ik wel geloof begreep kan het langer duren voor je zwanger bent. Succes met je beslissing.

Je hoeft niet te stoppen met de BV. Het kan wel zo zijn dat je baby de borst weigert als je zwanger bent omdat de BV terug kan lopen en anders kan smaken. Ook kan het idd wat langer duren voordat je zwanger bent omdat je vaak niet weet wanneer de eisprong heeft plaats gevonden, dit is vaak onregelmatig bij de BV.

Heel veel succes!

Groetjes Sannie

Hallo Allemaal,

Ik heb een vraag en ik hoop dat jullie mij daarmee kunnen helpen. Wij zijn sinds eind december gestopt met de pil. En nu heb ik erge last van opvliegers, dit is vooral tussen de middag heel erg. Dan krijg ik het heel erg warm. Weet iemand waar dit vandaan komt??

Liefs,
Lelie

Terug
Bovenaan