zwanger met een draagmoeder via ivf

A

Anoniem

Guest
Hoi Allemaal
Sommige kennen mijn verhaal misschien nog, maar omdat het al een tijdje terug is,misschien ook niet. Ik was aangesloten bij het maart 2005 forum.
Anyway, vorig jaar augustus heb ik op vakantie en bij 10 wkn zwanger mijn kindje en mijn baarmoeder verloren. Mijn leven bijna, omdat het kindje zich genesteld had op mijn keizersnede en ik een ernstige interne bloeding had. Na een tijdje herstel periode en positieve inslag, heeft een vriendin aangeboden om draagmoeder ofwel leen moeder te worden via hoogtechnologisch draagmoederschap, dus ze draagt ons 100% genetisch kindje, voortgekomen uit IVF.
Onze eerste poging was raak, maar liep uit op een buitenbaarmoerlijke zwangerschap. Heel vervelend allemaal en helemaal niet iets waar je rekening mee houdt.Het was al een wonder dat het meteen had gepakt.
Gelukkig wilde ze wel nog een poging doen, dus toen ze helemaal was hersteld hebben we een tweede poging gedaan. De hele ivf procedure bij mij, en toen de terugplaatsing bij haar. Weer raak, en nu zijn we dus 9 weken zwanger!! Gaaf he. Het is heel vreemd om je eigen kindje te zien in de baarmoeder van een ander en er komt heel veel juridische en praktische zaken bij kijken, maar het is geweldig!! Het hartje klopte hard en duidelijk en dat is toch wel een hele opluchting.
Als je allemaal gezond bent dan is de kans op zwangerschap bij een draagmoeder met ivf wel 55%. Normaal is dit maar 20-25%, dus we hebben eindelijk het geluk aan onze kant.
We zijn zo blij en dankbaar dat we dit mogen meemaken, en we hopen half april 2007 dan eindelijk dit lang verwachte kindje in onze armen te mogen sluiten.
Heel veel succes allemaal.
Gr.
Adren

hoi adren,

ik dacht, kijk even op de site, lees ik jouw verhaal....
wat heffie zeg. ben er van onder de indruk.
op vakantie een miskraam krijgen , jij bezwijkt er bijna onder...
en dan ook gelijk de mogelijkheid om weer zwanger te worden kwijt te raken.
wat heb je een rot tijd achter de rug zeg.
dat moet erg zwaar geweest zijn.

maar... wat een geweldige vriendin heb je zeg.
1 uit duizenden.
zo veel mensen zeggen dat ze dat ook zouden doen voor hun dierbaren,
maar eenmaal zover haken er ook veel af,
het is nml. voor beidde   partijen erg  zwaar.
en dan ook nog na de 1ste x mis te zijn gegaan een 2de poging willen wagen...
wat een lieverd.
ik neem aan dat het jullie nog dichter bij elkaar heeft gebracht??

ik wens je zeer  veel geluk toe!!
groetjes, jana.

Gefeliciteerd met jullie op komst zijnde kindje en wat geweldig dat je vriendin dit voor je wil doen! Een mooier kado kan ze jullie niet geven.

Groetjes Belle

Terug
Bovenaan