Hoi Hoi,Hier ook een maatje meer (BMI 33.8) en ondertussen al zwanger van nr. 3. 1e keer zwanger worden duurde 5 jaar met de nodige miskramen ervoor. Zwangerschap was niet fijn (pre-eclampsie: enorm hoge bloedruk, vocht vasthouden, eiwitten in urine enz). 2de keer zwanger kwam er snel na (de oudste was 10 maanden toen ik zwanger werd) en werd alleen hypertensie (hoge bloeddruk) op het laatst. En nu de 3de keer gaat als een zonnetje (mijn jongste is nu 1,5 jaar). Ben nu 23 weken en nog geen enkel probleempje. Echt heerlijk dat het ook zo kan.Probeer je niet te druk te maken. Bedenk dat de kans dat het niet goed loopt lang niet zo groot is als de verhalen je doen laten denken want artsen doen hun best om elke toevalligheid in te dekken.. En mocht je onverhoopt toch ziek worden...go with the flow en luister naar je lijf want van piekeren wordt je niet beter. Ik snap dat je bang bent; ik heb de gevoelens ook gehad. Ik zou ze graag bij je wegnemen want het geeft een donkere wolk over deze mooie tijd. Heel veel sterkte!Groetjes