Zwanger met een negatieve test?

<p>Hoi!</p><p> </p><p>Ik ben ondertussen 27 dagen overtijd (ik had rond 01-12 ongesteld moeten worden) en ik heb het idee dat ik zwangerschap kwaaltjes heb :  </p><p>- Geen eetlust, buikkrampjes, lusteloos, geen zin in seks, opgeblazen gevoel etc etc.</p><p> </p><p>Mijn twijfel: </p><p>Ja, ik heb meerdere keren seks gehad maar was altijd met condoom en ook geeft de test 'negatief' aan. </p><p>Maar omdat ik nog nooit zo lang niet ongesteld ben geweest en naar mijn idee wat kwaaltjes heb, weet ik niet zo goed wat ik moet denken/doen.</p><p>Afwachten? Of dokter bellen?</p><p>Ik hoor graag jullie mening.</p><p>Groetjes Debora</p>
 
Heb je gisteren ook niet zo'n topic geopend? Heb je recent nog een test gedaan? Zo niet, dan zou ik dat wel doen. Blijft de test negatief, dan kun je eens contact opnemen met de huisarts. Zou het ook kunnen zijn dat er iets anders is waardoor je niet ongesteld wordt? Stress bijvoorbeeld? 
 
Ik zag vanmorgen ook zon topic maar test even met ochtendurine, de testen van kruidvat zijn niet duur. Kwaaltjes zeggen echt helemaal niks!
 
Je hebt gister gezegd op het andere topic dat je een test zou halen. Misschien is dat handig, dan weet je het meteen zeker. En bij de action kosten ze ook niet zoveel.
 
Ik heb vanochtend inderdaad zo'n early test gehaald bij de kruidvat (2 zelfs). Die heb ik vanmiddag voordat ik dit topic plaatste inderdaad uitgevoerd en die kwam op negatief. Vandaad dit (vervolg) topic.
 
Ochtendurine is altijd de beste urine om mee te testen. Dan is je HCG-gehalte het hoogste. Later op de dag wordt je urine verdund doordat je drinkt, etc.Voor de zekerheid zou ik een 2v5 Kruidvat test aanbevelen. Niet duur en werken bij mij goed. Early lijkt me nu ook niet meer aan de orde. Succes
 
Hier precies hetzelfde gehad.. ook condooms gebruikt altijd.. 4 weken overtijd.. heel veel testen gedaan allemaal negatief.. heb een kindje van 7 maanden, dus wilde niet opnieuw zwanger zijn.  heel veel gestrest dus..Daarna gaf ik het op en liet ik het los. Twee dagen erna ongesteld geworden.. wellicht bij jouw ook stres?  
 
Terug
Bovenaan