Zwanger met mirena spiraal?

<p>Hoihoi,</p><p>onlangs de verrassing van ons leven gekregen.. zwanger van de 3e en dat terwijl ik een spiraaltje heb.</p><p>vandaag bij de ha geweest en zij adviseerde om het spiraaltje te laten zitten, omdat als ze het eruit gaan halen de kans op een miskraam erg hoog is... </p><p>heeft er iemand ervaring met zwanger zijn met een spiraaltje?? </p><p>Alvast bedankt?!</p>
 
Hey toevallig heb ik daar ervaring in. 20 student wel een huis gekocht met mijn vriend en toen ook inderdaad zwanger door het spiraal ik heb hem er uitgehaald en we verwachten bijna rond 10 mei onze prachtige dochter
 
Ik hoop dat dit je een beetje gerust stelt ik hoop dat het bij jou ook alles goed komt
 
Wow zelfs de spiraal dus niet 100% betrouwbaar ?
Ik heb hier geen ervaring mee. Heb hem 3 jaar gehad en hij heeft goed z'n werk gedaan. Nu in februari laten verwijderen en nu in afwachting van een zwangerschap (nog niet in verwachting dus ?).
 
Hoi Shelby, 
bedankt voor je reactie! Fijn dat het bij jou goed is gegaan..
dinsdag heb ik mijn eerste echo.. ik hoop dan meer info te krijgen over het wel/niet behouden van het spiraaltje tijdens de zwangerschap en hopen op een sterk kloppend hartje??! 
Veel succes nog met de laatste loodjes..
 
weet je zeker dat je spiraal er nog zit??
Een goede vriendin van mij dacht ook dat ze haar spiraal nog had, werd 'erdoorheen' zwanger, kwam daar pas na 6 maanden achter, om toen ook tot de ontdekking te komen dat die spiraal gewoon losgelaten heeft en eruit gevallen is... Ze had dus helemaal geen spiraal meer ! 
 
Terug
Bovenaan