<p>Hallo dames, </p><p>Ik weet eigenlijk niet zo goed wat me nu overkomt en ben op zoek naar ervaringen denk ik.</p><p>Ik vind het lastig om hier te plaatsen omdat er waarschijnlijk ook heel veel vrouwen hier zitten waarbij het zwanger worden een lang proces is. Ik ken dat zelf ook tot op zekere hoogte toen ik jaren geleden zelf zwanger wilde worden en ik bij mijn beide kinderen een jaar bezig geweest ben voordat dat lukte. Inmiddels heb ik een dochter van 14 en een zoon van 11. Zelf ben ik inmiddels 39 en heb in januari dit jaar mijn 3e mirena spiraal laten zetten. </p><p>We gebruiken ook eigenlijk altijd nog een condoom zodat het niet zo'n zooitje wordt...</p><p>Nu echter ben ik vorige week naar de huisarts geweest omdat ik me zo moe voelde. Er is een uitgebreide bloedtest gedaan waar niets uit gekomen is. Omdat er ergens in mijn achterhoofd al een paar weken gedachtes over een zwangerschap rond gaan en ik ook minder eetlust kreeg, obstipatie en me in het algeheel niet top voelde heb ik afgelopen woensdag een test van de action gedaan. Ik had de early variant gekozen en daar kwam een heel licht roze streepje in het test vak te staan. Weliswaar een half streepje. Op de foto is hij bijna niet te zien.</p><p>Ik had de test weggegooid maar gisteravond toch maar uit de bak gevist. Ik heb een gespannen gevoel in mijn baarmoeder, wanneer ik mijn benen over elkaar doe voelt het niet prettig en de band van mijn broek voelt niet fijn. Dus alle tekenen zijn aanwezig denk ik. Het is alweer 11 jaar geleden...</p><p>De test is inmiddels ook donkerder geworden maar dat kan ook een indrogingsstreep zijn. </p><p>Zijn er hier die dit herkennen of waarbij ze ook deze uitslag kregen bij een action test en toch niet zwanger waren?</p><p>Ik weet even niet hoe ik de foto's toe kan voegen .</p><p>Alvast bedankt,</p><p>Linda</p>