zwanger met (mirena) spiraaltje

Hoi meiden

Misschien ben ik hier niet op het goede plekje
maar ik ben nieuwsgierig als er hier ook meiden zijn die zwanger zijn geworden of mensen kennen die zwanger zijn geworden tijdens een spiraaltje.
Waarom deze vraag nou omdat ik de kans dat ik zwanger kan zijn hoog inschat.
Ik ben een dag of vier heel erg moe zo moe dat ik wel staand kan slapen daarnaast lichte krampen in de baarmoeder en heel erg misselijk als ik eten in mijn mond heb wordt het me meer in de mond.
Ik weet niet of ik overtijd ben,omdat ik niet menstrueer sinds ik een spiraaltje heb.
Mijn borsten beginnen ook met wat tintelingen,zegt mij eigenlijk niet veel want met mijn 2 zwangerschappen had ik daar geen last van.
Hopelijk kunnen jullie me helpen.

groetjes Iris
 
Hoi Iris, ik heb ook zo'n mirena spiraal gehad en toen zeiden ze dat het gevaarlijk kon zijn voor de baby als je zwanger zou worden terwijl de mirena in je baarmoeder zit. Als ik jou was zou ik gauw naar de huisarts gaan, zodat ze kan kijken of je echt zwanger bent en dan de mirena misschien gauw kan verwijderen? Ik weet verder ook niet hoe zoiets gaat, maar ik zou zelf in zo'n geval naar mijn huisarts gaan. Succes, groetjes, Assepoester
 
Je kan idd zwanger worden als je een spiraaltje hebt. Is niet bij mezelf gebeurd maar bij een vriendin. Wel erg lastig want als ze het spiraaltje eruit halen, kunnen ze de zwangerschap ook afbreken (bewust of onbewust trouwens)

Tevens is de enige manier om niet zwanger te raken geen sex hebben hihi
Maar das ook niet echt een optie =)
 
Ik heb even gebeld met de afdeling gynaecologie die vonden het raar dat ik deze klachten heb omdat ik de spiraal al een langere tijd heb, deze klachten komen vaak voor vlak na het plaatsen.
Ik heb het advies gekregen om te testen dat ga ik dan vanavond maar doen of morgenvroeg want ik ben al wel 8 keer naar de wc geweest vandaag normaal zou dit 2 keer zijn.
 
Hoi Iris,

Ik ben wel een keer zwanger geraakt met de mirena. Het schijnt niet te moeten kunnen maar ik heb het idee dat ze na een jaar of 4 toch minder beginnen te werken. Het spiraaltje is toen verwijderd met een miskraam als gevolg. Maar laten zitten met een zwangerschap is ook geen optie. Ik heb 2 keer de mirena gehad en had af en toe ook wel dat soort klachten zonder dat er iets aan de hand was. Beetje vreemd om het op dit forum te zeggen maar ik hoop voor je dat de test negatief is. De kans dat het misgaat na het verwijderen is namelijk heel erg hoog en dat vond ik toch wel heel zwaar om het kindje na 2 weken alsnog te verliezen.

Heel veel sterkte en succes,

Supertje
 
 Hoi Iris
Ik heb ook zelf mireana spiraal
Maar deze manden heb ik ook die gevoelens, ik had allerlei testen gedaan maar alles komt negatief uit en ook bloedafname gedaan.
Mmaar ik blijft nog steeds met de gevoel, mij huisarts had me  spiraal laten controleren hun zeg dat me spiraal zit netjes.
Ttrouwens ik heb me spiraal 4 jaar al.
En succes! 
Groetjes dely 
 
 
Terug
Bovenaan